Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!
49
31 marca w punktach sprzedaży oraz na naszej stronie internteowej i w aplikacji mobilnej pojawił się nowy, kwietniowy numer My Company Polska. Piszemy o tym, co jest na ustach wszystkich - co dalej z biznesem w dobie koronawirusa.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Na pierwszych stronach numeru podjęliśmy próbę oceny wpływu koronawirusa na polską gospodarkę i przedsiębiorców - przede wszystkim tych mniejszych. Owocem tej pracy są trzy scenariusze dla Polski. Wraz z ekspertami przeanalizowaliśmy najważniejsze kroki, które powinni podjąć przedsiębiorcy w pierwszych tygodniach epidemii w Polsce. Radzimy także, jak inwestować w czasach, kiedy giełda szaleje a przyszłość jest niepewna. Ze względu na zamknięcie numeru jeszcze przed zaprezentowaniem szczegółów ustaw w ramach "tarczy antykryzysowej", tylko pokrótce opisaliśmy to, co dla przedsiębiorców szykuje rząd. Aktualne komentarze na naszej stronie internetowej mycompanypolska.pl.

Uwaga przedsiębiorców nie powinna jednak ograniczyć się tylko do koronawirusa. Tak, jak co miesiąc dostarczamy dużą dawkę pomysłów i inspiracji dla biznesu. Porozmawialiśmy z najbardziej rozpoznawalnym (i najbogatszym) pisarzem w Polsce, Remigiuszem Mrozem, o tym, jak to jest być pisarzem-milionerem. Przeanalizowaliśmy także polski rynek wydawniczy.

Pod lupę wzięliśmy także kilka ambotnych, polskich startupów. To m.in. Blumil (producent wózków elektrycznych) i Prosoma (aplikacja psychoonkologiczna). 

Nowy numer My Company Polska to także rozmowa z Natalią Bogdan (to nowy cykl Polskie przedsiębiorczynie) oraz drugi odcinek z cyklu My Company - My Story. Z Grzegorzem Sadowskim i Adamem Góralem rozmawiał Stefan Batory - jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich startupowców. Premiera całego nagrania w wersji wideo już 1 kwietnia!

W numerze przygotowaliśmy raporty specjalne: Biznes w polskich miastach, PPK oraz  Elektromobilność. Z cyklu Polskie specjalności opisaliśmy przyszłość polskiej branży biol-chemicznej. Przeanalizowaliśmy także różne praktyczne narzędzia dla przedsiębiorców, m.in. blitzscalling, technologie chmurowe czy realną sytuację na rynku pracy. 

W dziale Drive opisujemy naszą wyjątkową wyprawę do mroźnej Finlandii, a także testujemy Mazdę 3. 

UWAGA! Ze względu na pandemię My Company Polska dołączył do akcji #zostanwdomu. Zamiast iść do kiosku czy na stację benzynową możesz przeczytać pełną wersję gazety w wersji mobilnej lub cyfrowej (zarówno na naszej stronie, jak i w aplikacji My Company Polska dostępnej na Google Play i Appstore). By zachęcić Was do wyboru tej opcji obniżyliśmy ceny: nowy numer dostępny jest za jedynie 5 zł! W specjalnej cenie mamy dla Was także prenumeratę naszego miesięcznika. 

LINK: https://mycompanypolska.pl/prenumerata

My Company Polska to miesięcznik, adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia. 

Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ