Nagrody IAB Mixx Awards 2018 rozdane

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 100
Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także pr

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.

Obrady jury IAB Mixx Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada, podczas wieczornej gali, uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.

– Chcemy, by Mixx Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Charakteryzuje go dostępność – w konkursie biorą udział zarówno małe, jak i duże agencje zgłaszające projekty realizowane z rozmachem bądź niskobudżetowe. Jednocześnie Mixx Awards to bardzo wysoki poziom i ponadprzeciętne oczekiwania jury, które ocenia kampanie jako całość. Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki Mixx Awards 2018 trafiły do twórców kampanii: #weekendING; Do ostatniego drzewa; Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe). Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii: #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show); Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra); Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra); Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra); IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz); All you need (srebro, wyróżnienie); Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe); Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe); Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe); 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie); Do You (brąz, wyróżnienie).

– Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań. Punktem wyjścia jest zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami – komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Podczas gali wręczono również nagrody za dokonania, będące uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej. Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku – IKEA Polska. Joanna Pawlak, prezes Wirtualnej Polski Media, otrzymała nagrodę Człowieka Roku. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, prezes Golden Submarine.

Pełna lista nagrodzonych kampanii w IAB Mixx Awards 2018 na stronie: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2018/

ZOBACZ RÓWNIEŻ