Marketingowe case studies OLX, IKEA i PepsiCo na jednej konferencji

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock 13
5–6 listopada 2019 w hotelu Gromada Centrum marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już z

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

5–6 listopada 2019 w hotelu Gromada Centrum marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?

Dla każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia. Prelekcje są utrzymane w modelu „Marketerzy dla Marketerów”. Oznacza to, że uczestnicy mogą spodziewać się rzetelnych informacji przekazanych w swobodnej atmosferze.

Program FMZ

Pierwszy dzień FMZ to praktyczne case studies, dzięki którym uczestnicy poznają etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.: Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”), Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional), Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach IKEA) czy Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).

Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:

• marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),

• oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),

• voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ.

O organizatorze

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Przewodnicząca - Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People), Agnieszka Stelmaszczyk (Feno), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska), Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words), Katarzyna Rączka (Danfonss Poland), Magdalena Czaja (coach), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Marcin Drzewiecki (Iron Mountain Polska sp. z o.o.), Paweł Antkowiak (Albedo Marketing) i Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF).

Jak zdobyć bilet na 11. Forum Marketingu Zintegrowanego?

Bilety na Forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Do 6 września można je nabyć w promocyjnej cenie. Opłata za bilet obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne oraz e-book podsumowujący wydarzenie.

Partnerzy wydarzenia

Partnerami głównymi FMZ są Poczta Polska i Content House. Konferencję wspierają także: Albedo, Pracownia Gier Szkoleniowych, Wedo oraz Cora Law Grzybowski & Pilc.

Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęła redakcja My Company Polska.

ZOBACZ RÓWNIEŻ