Kongres For Social Media 2020
fot. materiały prasoweIdeą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.
Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.
W programie 2020 m.in.:
✔ Facebook ads – misja optymalizacja. Myślę, że po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.
✔ Video komunikacja – praktyczne porady.
✔ Linkedin – nie bójmy się tego, Linkedin może i nawet powinien sprzedawać. Jak robić to dobrze.
✔ Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.
✔ Przegląd aplikacji i narzędzi wspierających pracę w social media. Co nowego lub godnego polecenia.
✔ User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.
✔ Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.
✔ Analiza danych w social media, co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.
Szczegółowy program z podziałem godzinowym dostępny będzie już wkrótce. Tymczasem można zgłosić swój udział, wystarczy wejść na https://www.forsm.pl/