Kongres For Social Media 2020

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 21
Warto wybrać się na Kongres For Social Media 2020, aby jeszcze lepiej zrozumieć marketing społecznościowy w ujęciu biznesowym. Już w przyszłym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia w Warszawie spotkają się osoby odpowiedzialne za sukcesy i porażki obecności firmy w mediach społecznościowych.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Ideą Kongresu jest pokazanie jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć obecność firmy w social media na wymierne korzyści dla biznesu.

Kongres For Social Media odbywa się od 2013 roku i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem. Prelegentami są eksperci-praktycy, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać na danych platformach.

W programie 2020 m.in.:

✔ Facebook ads – misja optymalizacja. Myślę, że po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.

✔ Video komunikacja – praktyczne porady.

✔ Linkedin – nie bójmy się tego, Linkedin może i nawet powinien sprzedawać. Jak robić to dobrze.

✔ Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.

✔ Przegląd aplikacji i narzędzi wspierających pracę w social media. Co nowego lub godnego polecenia.

✔ User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.

✔ Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.

✔ Analiza danych w social media, co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.

Szczegółowy program z podziałem godzinowym dostępny będzie już wkrótce. Tymczasem można zgłosić swój udział, wystarczy wejść na https://www.forsm.pl/

ZOBACZ RÓWNIEŻ