Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe
Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy. Na konferencji  wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

 

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Anna Elwart, Managing Director Resolution: „Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji  będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się  kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później”.

 

10 lipca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytania:

- co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?

- jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?

- jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport? 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY