O czym będziemy marzyć za 10 lat? Najnowszy raport First Data Polska już dostępny.

O czym będziemy marzyć za 10 lat? Najnowszy raport First Data Polska już dostępny.
7
Klient przyszłości

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

First Data Polska zaprezentował raport „Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci marzeń”. Raport powstał przy udziale blisko 100 przedstawicieli sektora bankowego, ekspertów First Data i firmy 4CF Strategic Foresight podczas corocznych warsztatów organizowanych przez First Data pod nazwą Laboratorium Przyszłości.

 Kim jest klient przyszłości? Jak przygotować się na jego przyjście? Uczestnicy warsztatów foresightu strategicznego prognozowali, jak zmiany społeczne, demograficzne i technologiczne wpłyną na postawy konsumentów w roku 2030.

– W tej edycji raportu Laboratorium Przyszłości szukaliśmy odpowiedzi na pytania jakie będą marzenia klientów i jacy będą klienci marzeń w perspektywie 10 lat – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data Polska- Nasza publikacja pozwala wszystkim uczestnikom rynku finansowego już dziś skonfrontować swoje wyobrażenia o przyszłości bankowości z potencjalnymi oczekiwaniami odbiorców usług finansowych. 

W raporcie znalazły się także komentarze przedstawicieli firm i instytucji, które są liderami w opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań i usług dla klientów – Alior Bank, Bank Pocztowy, Vivus, ING Bank Śląski i Żabka Polska.

Więcej na stronie Laboratorium Przyszłości 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ