Generali z myślą o zdrowiu pracowników
z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 12/2025 (123)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Ubezpieczenie Generali z myślą o zdrowiu pracowników przeznaczone jest dla małych i średnich firm, które zatrudniają co najmniej trzy osoby. Dostępne są cztery warianty: Podstawowy, Podstawowy +, Optymalny oraz Premium, a w ramach nich do wyboru jeden z trzech pakietów – indywidualny, partnerski lub rodzinny. Zakres ochrony dopasowany jest do wielkości firmy od jednego wariantu dla najmniejszych firm do nawet czterech opcji w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 60 osób.
– To rozwiązanie pozwala pracodawcy dobrać zakres świadczeń do budżetu i oczekiwań zespołu. Dzięki niemu pracownicy zyskują dostęp do opieki zdrowotnej bez kolejek i zbędnych formalności. Ważna jest również dostępność świadczeń w krótkim czasie: pierwsze wizyty u internisty, pediatry lub lekarza rodzinnego mogą odbyć się już następnego dnia roboczego. Ponadto ochroną mogą zostać objęci również członkowie rodzin pracownika – partner lub małżonek oraz dzieci – mówi Agnieszka Callen, członek zarządu Generali Polska.
Atutem produktu Generali jest również łatwy dostęp do lekarzy i badań, którą zapewnia sieć medyczna składająca się z licznych znanych na rynku podmiotów leczniczych, ale także mniejszych sieci.
– Dzięki temu ubezpieczeni pracownicy mają dostęp do zbudowanej razem z naszym partnerem Saneo S.A sieci ponad 3,5 tys. placówek medycznych i ponad 2 tys. laboratoriów. Są one zlokalizowane nie tylko w dużych miejscowościach, ale także w miastach powiatowych. Stały monitoring pokrycia, aktywna współpraca z siecią sprzedaży sprawiają, że dostępna sieć medyczna stale się powiększa o punkty zlokalizowane w miejscach funkcjonowania naszych klientów – podkreśla Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali Polska.
Zdalny proces i przystąpienie pracowników do ubezpieczenia
Wyróżnikiem produktu jest w pełni zdalny, intuicyjny proces zawarcia umowy. Pośrednicy korzystają z platformy MERKURY+, która umożliwia analizę potrzeb klienta, przygotowanie oferty i elektroniczne zawarcie umowy. Pracownicy natomiast przystępują do ubezpieczenia poprzez eDeklarację, a cała administracja może być prowadzona przez wyznaczonego administratora w panelu online.
– Zadbaliśmy o to, by wdrożenie tego rozwiązania było maksymalnie proste zarówno dla pracodawcy, jak i dla pośrednika. Bez karencji, bez ankiety medycznej, z możliwością zmiany pakietu w trakcie trwania umowy – wylicza Agnieszka Callen.
Dodatkowo ubezpieczeni mają możliwość refundacji usług medycznych realizowanych poza siecią Generali – na podstawie cennika lub w formie zwrotu nawet do 70 proc. kosztów faktury, z elastycznymi limitami rocznymi lub kwartalnymi.
Więcej możesz przeczytać w 12/2025 (123) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.