Znamy zwycięzców 20 edycji Effie Awards 2019  

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 90
19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz Grand Prix konkursu 2019. Nagrody zostały przyznane przez Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz Grand Prix konkursu 2019. Nagrody zostały przyznane przez Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. 

- Powodzenie projektów marketingowych w pierwszej  kolejności zależy od jakości insight’u konsumenckiego. Decydujące znaczenie dla sukcesu komunikacyjnego i komercyjnego biznesu ma również umiejętna narracja, historia, jaką chcemy przekazać o naszej marce i naszym produkcie, umiejętność otwarcia człowieka na nasz komunikat. Kluczem jest kreacja i kontent, bo to ostatecznie treść przemawia do nas lub nie. Wzbudza określone emocje, bawi, angażuje, inspiruje, daje poczucie przynależności i pobudza do działania. Effie jest niezwykle ważnym konkursem, który wpisuje się w światową dyskusję o roli i wyzwaniach stojących przed marketingiem. – powiedziała Kasia Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

- Od 20 lat jesteśmy sponsorem strategicznym konkursu. To tu prezentuje się najbardziej kreatywne rozwiązania, wyznacza branżowe trendy, ustanawia standardy efektywnej komunikacji i wskazuje liderów.– dodała.

Złote statuetki konkursu Effie Awards otrzymali:  

• „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” – Fundacji Rak'n'Roll, Grey Worldwide Warszawa,  MediaCom Warszawa,

• „Chce się Ż” –  Grupy Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, JUST, 

• „Odkrywaj więcej Amundsen Vodka” – Stock Polska, The Digitals,

• „Mistrzowie Tiger” – Maspex; Brasil i Starcom, 

• „Kawa na każdym rogu” – Żabka, PZL, Spark Foundry i Spacecamp,

•„9 milionów powodów Corega” – GSK, Grey Worldwide Warszawa, MediaCom Warszawa, VMLY&R, Havas PR, LULU PRODUCTION,

Grand Prix Effie 2019 otrzymała kampania „Chce się Ż” –  Grupa Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, JUST .

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku 2019, otrzymała agencja VMLY&R, a najbardziej efektywnej agencji mediowej: Starcom. 

Z okazji  jubileuszu powstał również ranking TOP 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia SAR: Effie Poland, 

• Tytuł najefektywniejszej firmy 20-lecia trafił do Grupy Żywiec 

• Tytuły najefektywniejszych agencji komunikacyjnych odebrali: Szymon Gutkowski dla agencji DDB i Paweł Gala dla agencji mediowej Wavemaker.

W 20 gali konkursu w Polsce, w wydarzeniu wzięła udział Traci Alford Prezes i CEO Effie Worldwide. 

- Jest to kluczowy rok dla Effie, ponieważ obchodzimy 50-lecie naszej działalności jako globalne forum efektywności marketingowej oraz 20-lecie Effie w Polsce. Effie stale ewoluuje i dostosowuje się do ciągle zmieniających się możliwości dla marek i marketerów. Effie Poland daje przykład, wprowadzając ostatnio kategorię Marketing & Business Solutions, która poszerza zakres nagród Effie Awards o efektywność pomysłów biznesowych.  Po udanym uruchomieniu w Polsce, wprowadzamy tę kategorię na inne rynki - powiedział Traci Alford, Prezes i Dyrektor Generalny Effie Worldwide. Serdecznie gratuluję zwycięzcom konkursu Effie 2019 i wszystkim zaangażowanym w 20 udanych lat działalności Effie Poland. Z niecierpliwością czekam na więcej w przyszłości - dodała Prezes i CEO Effie Worldwide. 

 

My Company Polska jest patronem medialnym wydarzenia. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ