e-Commerce Polska awards 2018 w nowej odsłonie

e-Commerce Polska awards 2018 w nowej odsłonie
14
Już po raz VI firmy z branży e-commerce mogą zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska awards 2018 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca 2018 r.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Już po raz VI firmy z branży e-commerce mogą zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska awards 2018 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca 2018 r.

Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz tych dotyczących e-usług i e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.

Kategorie VI edycji e-Commerce Polska awards:

Kategorie dla podmiotów e-commerce (osiem kategorii z podziałem na sklepy małe oraz średnie i duże):

- Best innovation (best novelty/innowacja roku)

- Design & usability (design roku)

- Best campaign (pomysł promocyjny roku)

- Best in omnichannel

- Breaking the doubts (przełamanie nieufności)

- Best on mobile

- Best in crossborder

- Think out of the box

Kategoria e-usługi:

- Best tool for e-commerce

Kategorie e-finanse:

- Best banking application

- Best on-line insurer

- Innovative e-payment solution

Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są autorytetami oraz profesjonalistami w swoich branżach. Prezentacja zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali 9 października 2018 r. w Warszawie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 6 lipca pod adresem: https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs.

Więcej informacji na stronie www.ecpawards.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ