Dwie nagrody dla polskiej agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2016
145 agencji z 32 krajów walczyło o osiem nagród w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. Aż dwie statuetki zdobyła agencja Bluerank. W kategorii Display Performance Award doceniono kampanię realizowaną dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu: Oustanding Premier Partner Performance Award.
To pierwsza edycja konkursu Google Premier Partner Awards 2016, którego celem jest wyróżnienie agencji, które dzięki realizowanym kampaniom wnoszą ponadprzeciętną jakość do świata digital marketingu. Ocenie podlega skuteczność biznesowa prowadzonych kampanii oraz całokształt działań agencji, a w konkursie startują najlepsze firmy posiadające status Premier Google Partner.
– Szczególnie cieszy mnie nagroda w kategorii Outstanding Premier Partner Performance Award, ponieważ jesteśmy jedyną nagrodzoną agencją na takim poziomie nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Ta nagroda podsumowuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych klientów – a to dla nas najważniejsze – powiedział Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
W tegorocznej edycji konkursu Google nominował 145 agencji z 32 krajów z regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). Nagrody zostały przyznane w ośmiu kategoriach. Ze wszystkich agencji, które zakwalifikowały się do konkursu, Bluerank zdobył rekordową liczbę sześciu nominacji. Podczas finałowej gali Bluerank był jedyną polską agencją, która została nagrodzona, oraz jedyną w całym konkursie, która odebrała aż dwie nagrody.