Drodzy Czytelnicy

Drodzy Czytelnicy
30
Zanim My Company Polska, magazyn adresowany do właścicieli i menedżerów małych i średnich firm, trafił dziś w Wasze ręce, postanowiliśmy lepiej Was poznać.

Drodzy Czytelnicy,

W lipcu tego roku firma TNS Polska przeprowadziła dla nas ekskluzywny sondaż wśród 400 małych i średnich firm, dzięki któremu autorytatywnie możemy stwierdzić, co najbardziej utrudnia Wam prowadzenie biznesu, czego oczekujecie od nowego rządu, jaki jest Wasz stosunek do wprowadzenia euro w Polsce. Dowiedzieliśmy się również, że wśród partii politycznych oraz organizacji zrzeszających przedsiębiorców nie ma lidera, który najlepiej reprezentowałby Wasze interesy i że nie ma również banku, którego oferta odpowiadałaby w pełni Waszym potrzebom. 

My z kolei przekonani jesteśmy, że na rynku nie ma medium, które swoją uwagę skupiłoby na Waszych problemach. A ponieważ od kilku miesięcy najmodniejszym hasłem w Polsce jest zmiana, postanowiliśmy to zmienić. Dziś na rynek mediów biznesowych wprowadzamy nową markę – My Company Polska, której adresatami jesteście Wy – mali i średni przedsiębiorcy, właściciele firm oraz ich kluczowi pracownicy. Jak podają statystyki, wypracowujecie niemal co drugą złotówkę (48,5 proc.) polskiego PKB. To wielki wkład w nasz dobrobyt, ale wierzymy, że chcecie i możecie więcej. Potrzebujecie do tego również rzetelnej, aktualnej i nowocześnie podanej wiedzy, inspirującej do rozwoju, a zarazem bardzo praktycznej. Nasze nowe przedsięwzięcie chce Wam w tym pomóc. 

Idąc z duchem czasu i rozumiejąc Wasze potrzeby, mamy ambicję docierać do...

 

Ten artykuł jest dostępny
tylko dla zalogowanych

Zaloguj się Zarejestruj

Kontakt

ZOBACZ RÓWNIEŻ