Customer Congress
SHUTTERSTOCKNajwiększe polskie wydarzenie związane z obsługą klienta, Customer Congress, odbędzie się 16 i 17 października w warszawskim Digital Knowledge Village.
Wydarzenie to już od 10 lat jest okazją do wymiany doświadczeń, poznania nowych trendów, a także do poszukania odpowiedzi na najbardziej palące dla branży pytania. W tym roku weźmie w nim udział 300 osób, które spotkają się i będą mogły porozmawiać z ekspertami z dziedziny obsługi klienta. Motywem przewodnim kongresu będzie automatyzacja obsługi klienta i podejście człowieka do tego procesu. Organizator imprezy, Nowoczesna Firma, zaplanował też m.in. dyskusje o zmianach w metodach obsługi klientów, nowych narzędziach w biznesie czy o dobrych praktykach na rynku.
<!-- [if gte mso 9]><xml>
Podczas kongresu odbędzie się również gala konkursu Ambasador Call Center, w którym pracownicy biur obsługi klienta rywalizują w takich kategoriach, jak „konsultant”, „najlepszy głos damski”, „najlepszy głos męski”, „manager” czy „komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna”.