Customer Congress

SHUTTERSTOCK
SHUTTERSTOCK 10
Największe polskie wydarzenie związane z obsługą klienta, Customer Congress, odbędzie się 16 i 17 października w warszawskim Digital Knowledge Village.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Największe polskie wydarzenie związane z obsługą klienta, Customer Congress, odbędzie się 16 i 17 października w warszawskim Digital Knowledge Village.

Wydarzenie to już od 10 lat jest okazją do wymiany doświadczeń, poznania nowych trendów, a także do poszukania odpowiedzi na najbardziej palące dla branży pytania. W tym roku weźmie w nim udział 300 osób, które spotkają się i będą mogły porozmawiać z ekspertami z dziedziny obsługi klienta. Motywem przewodnim kongresu będzie automatyzacja obsługi klienta i podejście człowieka do tego procesu. Organizator imprezy, Nowoczesna Firma, zaplanował też m.in. dyskusje o zmianach w metodach obsługi klientów, nowych narzędziach w biznesie czy o dobrych praktykach na rynku.

<!-- [if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]--> <!-- [if gte mso 9]><xml> Normal 0 false false false EN-US JA X-NONE </xml><![endif]--><!-- [if gte mso 9]><xml> </xml><![endif]--> <!-- [if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:Cambria; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} </style>

Podczas kongresu odbędzie się również gala konkursu Ambasador Call Center, w którym pracownicy biur obsługi klienta rywalizują w takich kategoriach, jak „konsultant”, „najlepszy głos damski”, „najlepszy głos męski”, „manager” czy „komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna”.

ZOBACZ RÓWNIEŻ