CSR w praktyce. Niebawem wyniki nowej edycji barometru

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 5
Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) już po raz czwarty realizuje badanie CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jego celem jest poznanie obszarów, w których firmy najczęściej podejmują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a także określenie z

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP) już po raz czwarty realizuje badanie CSR w praktyce – barometr CCIFP. Jego celem jest poznanie obszarów, w których firmy najczęściej podejmują działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a także określenie zasobów, którymi dysponują. W tym roku badanie otwarte jest dla wszystkich przedsiębiorców, a wyniki zostaną opublikowane 2 lipca 2019 roku. 

- Badanie CSR w praktyce jest jedynym cyklicznym narzędziem monitorującym działania prowadzone przez firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Początkowo ankieta skierowana była do firm zrzeszonych w CCIFP, jednak z uwagi na rosnące zainteresowanie tematem wśród przedsiębiorców, zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu również firmy spoza naszej organizacji – mówi Mariusz Kielich, Kierownik ds. Komunikacji w CCIFP.

Ankieta on-line składa się z 31 pytań i pozawala sprawdzić firmom, w których obszarach najczęściej angażują się w działania CSR, jakie czynniki wpływają na rozwój CSR w Polsce, jakimi zasobami dysponują firmy, kto zarządza CSR w przedsiębiorstwie, jak komunikowane są działania i jakie firma odnosi z nich korzyści. Wyniki badania zostaną ogłoszone na spotkaniu organizowanym przez CCIFP 2 lipca 2019 roku, w którego trakcie eksperci rozmawiać będą na temat różnorodności w przedsiębiorstwie. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ