Cisco usprawnia swoją flagową platformę. Webex rozpozna twoje gesty i przetłumaczy rozmowę

Screen: materiały prasowe
Screen: materiały prasowe
Podczas konferencji WebexOne firma Cisco ogłosiła wprowadzenie innowacji w platformie Webex, które pomogą płynnie pracować w grupach, a także zapewnią zupełnie nowy komfort użytkowania pracownikom i klientom.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Webex to platforma, która usprawnia pracę bez względu na miejsce, z którego jest wykonywana. Od wybuchu pandemii, Webex umożliwia działanie nie tylko firmom. Jest również wewnętrzną platformą dla rządów, które mogą dzięki niej zdalnie zarządzać państwem; dla lekarzy, którzy mogą w bezpieczny sposób kontaktować się z pacjentami; a także dla nauczycieli, którzy są w stanie prowadzić nauczanie zdalne.

Całkowicie nowy Webex

Nowa aplikacja Webex umożliwia wykonywanie rozmów, organizowanie spotkań i przesyłanie wiadomości przy pomocy jednej aplikacji. Ponad 50 ogłoszonych innowacji można podzielić na trzy główne kategorie: ułatwioną pracę grupową, inteligentną pracę w modelu hybrydowym oraz inteligentną obsługę klienta. Wszystkie z nich opierają się na najwyższej jakości zabezpieczeniach oraz funkcjach ochrony prywatności. Nowości obejmują między innymi:

- redukcję szumów i poprawę jakości mowy,
- transkrypcję i napisy,
- rejestrację najważniejszych momentów i podjętych decyzji,
- ulepszone układy ekranu wideo i Webex Huddle (umożliwia zorganizowanie spontanicznych spotkań jednym kliknięciem),
- wiele funkcji opartych na sztucznej inteligencji w obszarze wysyłania wiadomości i nowe funkcje w połączeniach głosowych, które pozwalają skupić się na tym, co najważniejsze,
- nowe funkcje w obszarze analityki (People Insights, w których wykorzystano Webex Graph) umożliwiają personalizację analiz i rekomendacji dla osób, zespołów i firm.

Cisco ogłosiło również inne nowe funkcje Webexa, które zostaną udostępnione w najbliższych miesiącach:

- Wprowadzenie tłumaczenia w czasie rzeczywistym w dziesięciu różnych językach,
- Funkcja udostępniania prezentacji, wideo lub aplikacji jako dynamicznego tła z nałożonym obrazem osoby wypowiadającej się
- Funkcja analizy gestów podczas spotkań w oparciu o technologię rozpoznawania ruchu ciała. W praktyce oznacza to m.in., że użytkownik, któremu podoba się prezentacja może dać temu wyraz podnosząc kciuk w górę, a sztuczna inteligencja zaprezentuje to w formie wirtualnej pozostałym uczestnikom spotkania
- Wkrótce, za pośrednictwem Cisco Webex, będzie można organizować spotkania dla nawet 100 000 osób, dzięki nowej natywnej transmisji na żywo Webex Events.

Webex App Hub i ekosystem

App Hub ułatwi użytkownikom wyszukiwanie i korzystanie z różnych opcji integracji w platformie Webex, a wkrótce również podczas spotkań. Użytkownicy będą mogli łatwo dodawać aplikacje innych firm i wykorzystywać je do wspólnej pracy podczas spotkań via Webex, a następnie zapisać efekty dotychczasowych działań i kontynuować w innym terminie.

- Celem Cisco jest współtworzenie przyszłości, w której nikt nie jest wykluczony, gdzie technologia do pracy grupowej odgrywa kluczową rolę w wyrównywaniu szans, aby każdy miał możliwość bycia częścią globalnej gospodarki, niezależnie od położenia geograficznego, języka i własnej osobowości. Webex umożliwia przejście na hybrydowy model pracy i ograniczenie konieczności zatrudniania wyłącznie na lokalnym rynku, otwierając globalną gospodarkę i pozwalając każdemu odnaleźć swoje miejsce, bez względu na to, gdzie się znajduje - mówi Jeetu Patel, starszy wiceprezes i dyrektor generalny, dział bezpieczeństwa i aplikacji w Cisco.

ZOBACZ RÓWNIEŻ