Cannes Lions Imagination Day 2018

Cannes Lions Imagination Day 2018
46
O tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu, będziemy mogli przekonać się 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. A najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lio

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

O tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu, będziemy mogli przekonać się 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. A najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, zostaną zaprezentowane 22 listopada, podczas pokazu Cannes Lions w ośmiu kinach sieci Multikino.

Już po raz ósmy w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, na największym kinowym ekranie w Polsce, zobaczymy inspirujące wykłady niezwykłych prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim bezcennym doświadczeniem. Podczas konferencji zostanie również zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła łącznie aż 13 statuetek.

Więcej nagrodzonych na Festiwalu Kreatywności reklam będzie można obejrzeć z kolei już 22 listopada w sieci kin Multikino: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, we Wrocławiu i w Zabrzu. Bilety dostępne od października w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

Organizatorem obu wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ