Cannes Lions Imagination Day 2017
O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy, oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami, dowiemy się 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7. edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
W tym roku na scenie Multikina stanie 10 kobiet – przedstawicielek branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą one o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania oraz podzielą się tym, co je inspiruje i daje siłę do robienia coraz lepszych projektów. Wśród zaproszonych są między innymi: Mariana Rinaldi, która na drugim końcu świata pracuje z artystami tworzącymi niezapomniane, unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, Ellen Kiss, zajmująca się z jednej strony innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej, a z drugiej będąca profesorem i wybitnym specjalistą od metody Design Thinking, czy Laura Chiavone, która jako strateg w Tribal Worldwide New York pracuje przy wielokrotnie nagradzanych kampaniach.
Przedsprzedaż biletów na siódmą edycję konferencji Imagination Day trwa do 9 października. Więcej szczegółów na stronie www.imaginationday.pl.