Biała Księga dobrych zasad

Przedstawiciele organizacji, które podpisały deklarację. Fot. Materiały prasowe Przedstawiciele organizacji, które podpisały deklarację. Fot. Materiały prasowe
93
24 listopada w Warszawie przedstawiciele organizacji reprezentujących firmy działające w branży reklamy, marketingu czy PR podpisali Białą Księgę Komunikacji Marketingowej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

24 listopada w Warszawie przedstawiciele organizacji reprezentujących firmy działające w branży reklamy, marketingu czy PR podpisali Białą Księgę Komunikacji Marketingowej.

Było to zwieńczenie i pierwsze podsumowanie trwającego od dwóch lat dialogu branżowego, którego głównym celem było ustalenie standardów współpracy i narzędzi przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media). – Wierzymy, że proces, który jest opisany bardzo szczegółowo w Białej Księdze, pozwoli ograniczyć koszty ponoszone przez firmy poprzez lepsze przygotowanie przetargów i pomoże wybierać lepszych partnerów, co wpłynie na efektywniejsze budowanie marek – powiedział podczas spotkania Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia SAR.

Biała Księga obejmuje na razie pierwszy z dziewięciu rozdziałów, zawierający uogólnione wytyczne i rekomendacje przetargowe. Kolejne, dotyczące wspomnianych wyżej kategorii, zostaną opublikowane jeszcze w grudniu oraz styczniu i marcu 2018 r.

Sygnatariuszami Białej Księgi zostali: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (jako organizatorzy), a także Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska, Klub Agencji Eventowych SAR, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY