Bez nowoczesnej bankowości ani rusz
Stały dostęp do finansów firmy jest możliwy za pomocą aplikacji mobilnej PeoBIZ / Fot. mat. pras.z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2024 (110)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Według Zippia.com przeciętny właściciel smartfona korzysta z ok.nbsp; 30 aplikacji mobilnych miesięcznie, choć ma ich zainstalowanych znacznie więcej. Jednymi z najczęściej używanych produktów są aplikacje bankowe, ponieważ w obecnych czasach dla klienta liczy się zarówno wygoda, jak i łatwość obsługi produktów bankowych za pomocą kanałów zdalnych – z każdego miejsca na ziemi, o każdej porze dnia i nocy.
Kanały zdalne to jednak nie tylko aplikacje bankowe, o czym doskonale wiedzą przedsiębiorcy. Innowacyjne narzędzia finansowe wspierają w codziennych działaniach operacyjnych, jak również dają szansę na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
Jakie cyfrowe usługi wchodzą w skład oferty Banku Pekao S.A.?
Nowoczesna bankowość to podstawa
PekaoBiznes24 to nowoczesna platforma bankowości internetowej, służąca zarządzaniu środkami finansowymi firmy. System został zaprojektowany zarówno dla mniejszych, jak i dużych przedsiębiorstw, korporacji i jednostek samorządu terytorialnego, zgodnie z ich wymogami i specyfiką.
Platforma daje możliwość przesyłania środków w czasie rzeczywistym przez cały dzień roboczy, a także zapewnia atrakcyjne czasy rozliczeń z kontrahentami posiadającymi rachunki w innych bankach. Usługa oczywiście opiera się na najwyższych standardach bezpieczeństwa dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań m.in. unikalnej na rynku możliwości logowania się i autoryzacji płatności w systemie za pomocą kart kryptograficznych z biometrycznym zabezpieczeniem (odcisk palca), indywidualnymi i elastycznymi schematami autoryzacji, możliwościami wprowadzenia ograniczeń w dostępie do systemu do określonych lokalizacji, dni tygodnia i godzin, możliwościami monitoringu transakcji i aktywności użytkowników oraz ostrzeżeniami w przypadku nietypowych działań.
– Niewątpliwymi zaletami PekaoBiznes24 są: zdalność obsługi, bardzo szeroki zakres funkcjonalny oraz stabilność i niezawodność platformy. W tym zakresie cały czas pracujemy i rozwijamy platformę dla naszych klientów. Teraz naszym oczkiem w głowie jest poprawa ergonomii, intuicyjności oraz łatwości korzystania przez klientów z tej platformy – mówi Andrzej Fűrstenberg, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej i Digitalizacji Procesów w Banku Pekao S.A.
Stały dostęp do finansów firmy jest możliwy za pomocą aplikacji mobilnej PeoBIZ. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych PeoBIZ ma przyjazny interfejs i zaawansowane funkcjonalności takie jak obsługa bieżących rachunków czy moduł dealingowy będący nie tylko miejscem elektronicznej wymiany walut, ale także automatycznej negocjacji kursów walut i oprocentowania lokat terminowych.
Efektywne zarządzanie finansami
PekaoConnect jest rodziną rozwiązań umożliwiających integrację systemu finansowo-księgowego z bankiem – oferuje szereg możliwości integracji, które łatwo dopasować do potrzeb firmy, a przy tym zapewnia wysoki poziom automatyzacji powtarzalnych zadań przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
W ramach PekaoConnect funkcjonuje pięć rozwiązań, a każde pomaga usprawnić inny proces. Dla przykładu: Transfer Agent to oprogramowanie umożliwiające komunikację pomiędzy systemem banku a systemami finansowo księgowymi (FK) bez konieczności ich dostosowania, z kolei MAIL to alternatywny kanał przekazywania zleceń do banku z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
By przyjemniej się współpracowałonbsp;
Uzupełnieniem cyfrowej oferty Banku Pekao S.A. jest Centrum Wsparcia Klienta Firmowego, gdzie zawsze można uzyskać niezbędną pomoc.
– Naszym wyróżnikiem na rynku, poza funkcjonalnością i stabilnością rozwiązań, jest z pewnością bardzo daleko posunięta zdalność obsługi klientów. Dzięki innowacyjnemu podejściu w Banku Pekao S.A. zarówno mniejsze firmy, jak i te duże mogą w pełni zdalnie nawiązać relację, otworzyć rachunki, uzyskać karty czy dostęp do bankowości elektronicznej, a w ramach współpracy bieżącej praktycznie wszystkie transakcje, jak i czynności obsługowe klienci mogą realizować z własnego biura, bez konieczności fizycznego przybycia do banku – podsumowuje Piotr Dusza, dyrektor Biura Elektronicznych Kanałów Dystrybucji.
Więcej możesz przeczytać w 11/2024 (110) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.