Benefits Festival

Benefits Festival
6
Za nami pierwsza edycja Benefits Festival, spotkania osób, które zawodowo zajmują się tematyką benefitów pracowniczych. Wzięło w nim udział ponad 300 uczestników oraz 42 partnerów, wystawców i patronów medialnych.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Za nami pierwsza edycja Benefits Festival, spotkania osób, które zawodowo zajmują się tematyką benefitów pracowniczych. Wzięło w nim udział ponad 300 uczestników oraz 42 partnerów, wystawców i patronów medialnych.

Uczestnicy Benefits Festival mogli zapoznać się z najnowszymi trendami królującymi na rynku benefitów pracowniczych, badaniami dotyczącymi tych świadczeń, a także dowiedzieć się wiele na temat tego, jak przedmiotową tematykę ujęto w przepisach podatkowych. Na odwiedzających przedstawicieli działów HR, odpowiedzialnych za kształtowanie polityki świadczeń pozapłacowych, poza wystąpieniami merytorycznymi, czekały stoiska z ofertą benefitów pracowniczych, stoły eksperckie, strefy rozmów biznesowych, relaksu i integracji, a także wiele niespodzianek, konkursów i atrakcji.

W ramach Benefits Festival miały też miejsce prezentacje finalistów Best Benefits Strategy 2017 – konkursu na najciekawszą politykę świadczeń pozapłacowych w kategorii duża firma z kapitałem zagranicznym. Do starcia o statuetkę laureata przystąpiły firmy: Amazon, Medicover, BZ WBK oraz Grupa Novartis. Jury konkursu, reprezentowane przez dr Kazimierza Sedlaka oraz Zytę Machnicką, wyłoniło laureata – Bank Zachodni WBK, którego przedstawiciel odebrał trofeum podczas uroczystej gali.

ZOBACZ RÓWNIEŻ