Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, wśród 60 prelegentów Forum IAB 2017
O tym, jak budować skuteczny marketing w obliczu globalnych zmian, będzie dyskutowało ponad tysiąc uczestników Forum IAB 2017, które odbędzie się 7–8 czerwca w Warszawie. Wśród międzynarodowych ekspertów branży znajdzie się Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica, doradzający Donaldowi Trumpowi podczas kampanii prezydenckiej.
Ponad tysiąc przedstawicieli branży marketingu spotka się na początku czerwca w warszawskich Złotych Tarasach, by rozmawiać o trendach i innowacjach w komunikacji marketingowej, sposobach budowania silnych marek, a także roli internetu w rozwoju firm. Wśród podejmowanych tematów znajdzie się sztuczna inteligencja, konkurencja i konkurencyjność rynku, zmieniające się zwyczaje konsumentów. Program ułożony jest w trzy bloki: konsument, komunikacja, organizacja.
– Temat tegorocznego Forum IAB – „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie” – to punkt wyjścia do debat nad wpływem globalnych przemian na marketing. Chcemy rozmawiać o tym, jak rewolucja technologiczna, uwarunkowania geopolityczne i społeczne, w tym zmieniające się zwyczaje i oczekiwania konsumentów, wpływają na komunikację marketingową – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Wśród 60 prelegentów Forum – międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży, analityków, szefów agencji i domów mediowych – znajdzie się Alexander Nix, założyciel i prezes Cambridge Analytica, amerykańskiej firmy analitycznej specjalizującej się w wykorzystywaniu mikrotargetowania behawioralnego w kampaniach politycznych i komercyjnych. Podczas Forum IAB opowie o kulisach kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa, przy której pracował. Z kolei Jason Jercinovic – Global Head of Marketing Innovation agencji Havas, który może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie technologii, reklamy i marketingu – omówi korzyści wynikające ze stosowania sztucznej inteligencji, a także konsekwencjach niewłaściwego jej wykorzystywania. O analizie zachowań i rozumieniu intencji konsumentów szukających informacji w sieci będzie mówił Michael Kahn – Global CEO Performics & Performance Practice Lead Publicis Media. Z kolei Bill Eckstrom, założyciel EcSell Institute, organizacji badawczej, która pomaga firmom w podnoszeniu efektywności, przedstawi wpływ liderów na efektywność zespołów i rozwój przedsiębiorstw.
Tradycją Forum IAB jest zapraszanie inspirujących osobowości, przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży punkt widzenia. W tym roku nie o reklamie ani o chodzących botach, ale o pokonywaniu własnych ograniczeń będzie opowiadała dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Wśród prelegentów znajdą się także eksperci branży zajmujący się zarządzaniem, marketingiem, badaniami. To dziennikarze i wykładowcy. Prezesi, stratedzy i dyrektorzy kreatywni, którzy mogą pochwalić się sukcesami i podzielić doświadczeniem.
Więcej informacji o wydarzeniu na www.iab.org.pl.