przesyłki kurierskie
zobacz inne tematyPrzesyłki sądowe znów w rękach Poczty Polskiej? Za zwykły list Poczta chce 15 zł
Niedawny przetarg na doręczanie korespondencji sądowej wywołał burzliwą debatę na rynku dostawców usług pocztowych. Poczta Polska, jako główny uczestnik postępowania, spotkała się z zarzutami o nieuczciwą konkurencję.
Kurierzy będą pracować na umowę o pracę. Zmiany dla pracowników platform cyfrowych
Unia Europejska otwiera nowy rozdział w zatrudnieniu na platformach cyfrowych. Dyrektywa o Pracy Platformowej (PWD), obowiązująca od 1 grudnia 2024 roku, obejmie miliony osób i wpłynie na sposób funkcjonowania branż takich jak dostawy jedzenia, transport czy usługi cyfrowe. Polska oraz inne kraje członkowskie mają dwa lata na wdrożenie nowych przepisów.
Wygoda, dostępność i zrównoważony rozwój: Jak DPD Polska dostosowuje się do współczesnych potrzeb klientów?
Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu DPD Polska, w rozmowie o tym, jak e-commerce zmienia oblicze logistyki, jak klienci postrzegają zakupy online i dlaczego innowacje w zakresie niskoemisyjności to priorytet dla branży kurierskiej.
Nowe automaty paczkowe Poczty Polskiej powstaną m.in. na "terenach parafii". Czyli gdzie?
Poczta Polska poinformowała, że do 2022 r. udostępni klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Część z nich ma stanąć - jak czytamy w komunikacie - "na terenach parafii". Pytamy przedstawicieli firmy, o jakie konkretnie lokalizacje chodzi.
Poczta Polska rozbudowuje sieć zewnętrznych automatów
Jednym z najważniejszych celów strategicznych Poczty Polskiej na najbliższe lata jest udostępnienie klientom 2 tys. zewnętrznych automatów paczkowych. Docelowo firma będzie mieć ponad 20 tys. punktów odbioru przesyłek w sieci click & collect w 2022 roku.
Ponad 61 proc. Polaków wybiera dostawę do punktów
Liczba Polaków kupujących w Internecie stale rośnie - obecnie zakupy online robi aż 73 proc. konsumentów. Ponadto w tym roku, po raz pierwszy w historii, dostawa do maszyny paczkowej wyszła na prowadzenie spośród wszystkich dostępnych form dostawy – aż 61 proc. Polaków kupujących online zdecydowało się na taki odbiór zakupów.