promocja
zobacz inne tematyBiedronka pod lupą UOKiK. Chodzi o skargi na promocyjne vouchery
Promocje sieci Biedronka przyciągały klientów obietnicą zwrotu 100% wartości produktów na voucher, jednak brak jasnych zasad wzbudził zastrzeżenia konsumentów i UOKiK. Jeronimo Martins Polska może teraz stanąć w obliczu kary do 10% rocznego obrotu.
Wizz Air przesadził. Firma anulowała bilety kupione na promocji
Prezes UOKiK stawia zarzuty węgierskiej firmie Wizz Air. Przewoźnik najpierw ogłosił wielką, urodzinową promocję, w której sprzedawał bilety za 35 zł, a potem je... anulował.
Black Friday. Jak nie dać się złapać na fałszywe promocje
Przeceny, rabaty – te hasła mogą nabierać dodatkowej wagi w dobie podwyższonej inflacji. Przed nadejściem kulminacyjnej fali wyprzedaży w ramach Black Week warto wiedzieć, jak odróżnić prawdziwe okazje od pozornych. Podczas zakupów w zagranicznych sklepach kluczowe jest, aby nie dać się zaskoczyć niekorzystnymi kursami wymiany i prowizją za przewalutowanie.
Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo
Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.
Nieczyste zagrywki ze strony firm. Czego Polacy nie potrafią wybaczyć?
Wprowadzanie w błąd konsumentów to jeden z podstawowych grzechów, jakie może popełnić firma. To, jakich zachowań Polacy nie akceptują, sprawdziła Fundacja Nienieodpowiedzialnych.
Jak zdobyć rozgłos? Usługi muszą umożliwiać klientom poprawę wizerunku
Jak zyskać rozgłos dla produktów i idei? Jednym ze sposobów jest wytwarzanie waluty społecznej. Nasze produkty i usługi muszą umożliwiać klientom poprawę ich wizerunku.
Carrefour rezygnuje z reklam w mediach publicznych? "Wykluczamy tematy związane z rasizmem"
Sieć Carrefour poinformowała w mediach społecznościowych o wycofaniu się z reklam w Telewizji Polskiej. Powodem miałoby być prezentowanie treści, które nie odzwierciedlają wartości firmy. W kolejnym komunikacie sieć podała jednak inne przyczyny.