promocja
zobacz inne tematyTłumy klientów i pełne parkingi. Dino znów przyciąga promocjami
Pełne parkingi i kolejki przy kasach. Tak w ostatnich dniach wygląda codzienność w wielu sklepach Dino. Nowe promocje wyraźnie poruszyły klientów, zwłaszcza w mniejszych miastach i na wsiach, gdzie Dino pozostaje jednym z najważniejszych punktów codziennych zakupów.
Za oknem zimno, a ludzie masowo odwiedzają Dino. Powód jest jeden
Mroźna pogoda i pierwsze oznaki zimy nie odstraszają klientów. Do Dino masowo zaglądają osoby polujące na promocje. Aktualna oferta obowiązuje tylko do wtorku 2 grudnia. Sieć stawia na wielopaki, gratisy i świąteczne hity w niższych cenach.
Klienci spieszą do Dino. Ostatnie chwile aktualnych promocji
Sieć Dino przyciąga klientów mocnymi obniżkami cen. W sklepach pojawiły się rabaty sięgające nawet 86 proc., obejmujące zarówno rośliny doniczkowe, jak i popularne produkty spożywcze.
Black Friday 2025. Dyrektywa Omnibus. W sklepie już cię nie oszukają
Black Friday to dla handlu jeden z kulminacyjnych momentów w roku, ale w ostatnich latach jego zasady zmieniły się nie do poznania. Dynamiczny rozwój e-commerce połączony z wejściem w życie Dyrektywy Omnibus sprawił, że promocje muszą być nie tylko atrakcyjne, lecz także w pełni transparentne.
Black Friday. Co kupujemy i ile wydajemy w czasie promocji?
Zakupów w czasie Black Friday dokonuje 62 proc. Polaków - tak wynika z badania przeprowadzonego przez PayPo. Black Friday na stałe wpisał się w przyzwyczajenia zakupowe Polaków.
Polskie firmy mają 3 duże wyzwania, ale wiedzą, jak zawalczyć o klienta
W walce o klienta dobrze zaprojektowane akcje promocyjne stają się kluczowym elementem skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych. Zarówno w B2C, jak i B2B. Poniżej dane, które potwierdzają ich realny wpływ na wynik finansowy, efektywność i pozycję marki.
Biedronka pod lupą UOKiK. Chodzi o skargi na promocyjne vouchery
Promocje sieci Biedronka przyciągały klientów obietnicą zwrotu 100% wartości produktów na voucher, jednak brak jasnych zasad wzbudził zastrzeżenia konsumentów i UOKiK. Jeronimo Martins Polska może teraz stanąć w obliczu kary do 10% rocznego obrotu.
Wizz Air przesadził. Firma anulowała bilety kupione na promocji
Prezes UOKiK stawia zarzuty węgierskiej firmie Wizz Air. Przewoźnik najpierw ogłosił wielką, urodzinową promocję, w której sprzedawał bilety za 35 zł, a potem je... anulował.
Black Friday. Jak nie dać się złapać na fałszywe promocje
Przeceny, rabaty – te hasła mogą nabierać dodatkowej wagi w dobie podwyższonej inflacji. Przed nadejściem kulminacyjnej fali wyprzedaży w ramach Black Week warto wiedzieć, jak odróżnić prawdziwe okazje od pozornych. Podczas zakupów w zagranicznych sklepach kluczowe jest, aby nie dać się zaskoczyć niekorzystnymi kursami wymiany i prowizją za przewalutowanie.
Prosto w cel. Direct Mail odkryty na nowo
Czy dziś kampania marketingowa musi opierać się na Facebooku i reklamach w Google? Badania prowadzone na całym świecie pokazują, że nie.
Nieczyste zagrywki ze strony firm. Czego Polacy nie potrafią wybaczyć?
Wprowadzanie w błąd konsumentów to jeden z podstawowych grzechów, jakie może popełnić firma. To, jakich zachowań Polacy nie akceptują, sprawdziła Fundacja Nienieodpowiedzialnych.
Jak zdobyć rozgłos? Usługi muszą umożliwiać klientom poprawę wizerunku
Jak zyskać rozgłos dla produktów i idei? Jednym ze sposobów jest wytwarzanie waluty społecznej. Nasze produkty i usługi muszą umożliwiać klientom poprawę ich wizerunku.
Carrefour rezygnuje z reklam w mediach publicznych? "Wykluczamy tematy związane z rasizmem"
Sieć Carrefour poinformowała w mediach społecznościowych o wycofaniu się z reklam w Telewizji Polskiej. Powodem miałoby być prezentowanie treści, które nie odzwierciedlają wartości firmy. W kolejnym komunikacie sieć podała jednak inne przyczyny.