Reklama

Rossmann rozdaje prezenty. Nowa akcja przyciąga klientów, ale zapasy szybko topnieją

Rossmann
Rossmann kusi przedświątecznymi promocjami / Fot. Shutterstock
Rossmann w okresie przedświątecznym kusi klientów atrakcyjnymi gratisami i promocjami. W drogerii trwa kilka akcji specjalnych, w tym prezent dodawany do zakupów produktów marki Geske. Oferta obowiązuje tylko online i może zakończyć się wcześniej z powodu ograniczonej liczby zestawów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Rossmann rozpoczął kolejną odsłonę promocji z gratisami. W sklepach stacjonarnych oraz w drogerii internetowej dostępne są liczne oferty z cyklu „2+1 gratis”. Klienci, którzy kupią dwa wybrane produkty, mogą dobrać trzeci bez dodatkowych kosztów. Akcja obejmuje szeroką gamę kosmetyków i regularnie przyciąga osoby polujące na tańsze zakupy. Osobna, szczególnie kusząca akcja obowiązuje w e-sklepie Rossmanna. Klienci, którzy kupią promocyjny produkt marki Geske, otrzymują prezent w postaci żelu do mezoterapii Geske Hydrating MicroCurrent Gel. Standardowa cena tego żelu wynosi około 50 zł, dlatego gratis może być dla wielu osób realną oszczędnością. Aby skorzystać z oferty, należy dodać do koszyka jeden z objętych akcją produktów, na przykład ujędrniającą różdżkę do twarzy 7 w 1. Urządzenie zostało dodatkowo przecenione z 269,99 zł na 159,99 zł, co czyni całą promocję jeszcze bardziej atrakcyjną.

Do kiedy potrwa promocja?

Rossmann zapowiada, że akcja z prezentami ma obowiązywać do 17 grudnia, choć jednocześnie zastrzega możliwość wcześniejszego zakończenia promocji. Powodem może być wyczerpanie zapasów, co w przypadku ofert z gratisami zdarza się wyjątkowo szybko. Jeśli klientom zależy na zdobyciu bezpłatnego żelu do mezoterapii, lepiej nie odkładać zakupów na ostatnią chwilę.

Aktualne promocje z gazetki Rossmann

Do 17 grudnia trwają także akcje z nowej gazetki promocyjnej. Największym zainteresowaniem cieszą się oferty „2+1 gratis” na kosmetyki do makijażu marek Rimmel, Max Factor i Bourjois. Podobna promocja obejmuje również produkty do pielęgnacji włosów marek Heo Helsinki, Tri.hee, Biovax Trychologic oraz DX2. Sieć wprowadziła też kilka dodatkowych rabatów, które mają zachęcić do przedświątecznych zakupów i zwiększyć średnią wartość koszyka. Drogerie walczą w ten sposób o uwagę klientów w okresie wzmożonej konkurencji promocyjnej.

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama