employer branding
zobacz inne tematyJak wzmocnić markę pracodawcy kampanią społeczną
„Razem w Lidlu”, czyli o wykorzystaniu kampanii społecznej jako narzędzia employer brandingowego, opowiada Aleksandra Kręgielska-Rolla, młodsza kierowniczka ds. Employer Brandingu z Lidl Polska, i zapewnia, że to dopiero początek, a o „Razem w Lidlu” będzie jeszcze głośno.
Zaufanie w 4 krokach. Marka godna zaufania
Czyli jak uwieść nowe talenty, dbając o employer branding i budując candidate experience tak, by być marką godną zaufania.
7 rzeczy, o których powinni pamiętać specjaliści employer brandingu w każdej firmie
Radzi dr Monika Sońta z Katedry Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego.
Raport Employer Branding. Różnorodność w praktyce
W praktyce biznesowej pojęcie różnorodności pojawiło się w połowie XX w., a do Polski trafiło w latach 90. Jak na przestrzeni lat zmieniały się wyzwania związane z Diversity & Inclusion – analizują na podstawie działań swojej firmy ekspertki z Banku BNP Paribas.
Raport Employer Branding. Siła możliwości, czyli 5 kroków do rozwoju
Cyfryzacja i nowe technologie to najprężniej rozwijające się dziedziny. Jakich specjalistów potrzebuje branża IT i jakie daje szanse rozwoju zdradza Małgorzata Stasiak-Duklewska, Head of Employer Branding w Luxoft, międzynarodowej firmie zajmującej się strategią cyfrową i inżynierią oprogramowania.
Employer branding – prężyć wirtualne muskuły
Mimo kryzysu popyt na talenty w wybranych branżach nadal rośnie lub utrzymuje się na poziomie sprzed pandemii. Ponadto obecne na rynku pracy młodsze pokolenia są bardziej wymagające niż poprzednicy i mniej lojalne. Dzisiaj najskuteczniejszą bronią w walce o najlepszych pracowników jest wizerunek pracodawcy.
Bo praca musi mieć sens! Wywiad z Anną Wardecką
Trudna sytuacja na rynku nie zwalnia nas od odpowiedzialności wobec naszych pracowników – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.
Rysa na wizerunku
Marka godna zaufania – wyrobienie sobie takiej opinii wśród klientów jest trudne, jeszcze trudniejsze jest jej utrzymanie. Podpowiadamy, gdzie czają się największe zagrożenia mogące zniszczyć firmową reputację.