Relacje biznesowe, czyli jak zbudować trwały dialog z otoczeniem marki

Redakcja miesięcznika „My Company Polska” zaprasza do udziału w warsztatach „Relacje biznesowe, czyli jak zbudować trwały dialog z otoczeniem marki”, które odbędą się w bezpłatnej przestrzeni coworkingowej – Idea Hub w Katowicach.
Spotkanie skierowane jest głównie do przedsiębiorców oraz właścicieli startupów. W czasie warsztatów uczestnicy dowiedzą się: czym są relacje biznesowe; jakie znaczenie mają dla rozwoju organizacji, szczególnie takich, które dopiero wchodzą na rynek; jak zbudować trwałą i zyskowną relację międzyludzką. Warsztaty zostaną poprowadzone w oparciu o charakterystyczną typologię klienta.
Prelegentką będzie Urszula Patelka – certyfikowany trener i konsultant sprzedaży. Podstawowym obszarem jej specjalizacji trenerskiej jest: komunikacja interpersonalna w perspektywie biznesowej oraz sprzedaż relacyjno-biznesowa.
Warsztaty odbędą się 9 marca 2017 w godzinach 18–19.30. Na zainteresowanych czeka 10 miejsc, a o udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń przez stronę https://relacjebiznesoweideahub.evenea.pl.
Więcej szczegółów o spotkaniu znajduje się na stronie Idea Banku (www.ideabank.pl) w zakładce Idea Hub, Katowice.