Polzak Marketing 2017 – efektywne zakupy marketingowe i PR

Polzak Marketing 2017 – efektywne zakupy marketingowe i PR
37
Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja Polzak Marketing 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w rama

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Już 24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja Polzak Marketing 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja.

Polzak Marketing 2017 to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego reprezentanci z branży będą mieli możliwość spotkać się przy jednym stole i wymienić wiedzą z zakresu zakupu usług marketingowych i PR. Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.

„Współpraca pomiędzy SAR a PSML rozwija się, a organizacja konferencji to kolejny wspólny krok, który ma na celu profesjonalizację relacji reklamodawca-agencja. Jesteśmy stowarzyszeniami, które integrują specjalistów obu środowisk. Wspólnymi siłami, poprzez rozpoczęty w zeszłym roku projekt dialog branżowy, chcemy odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby rynku i tworzyć polskie wzorce postępowań w zakresie zakupów usług marketingowych oraz edukować rynek w tym obszarze” – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji zostaną zaprezentowane miedzy innymi:

- Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych.

- Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.

- Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA.

- Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.

- Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z trzech stron procesu zakupowego – z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz Agentów Lotniczych.

- Efektywność w zakupach komunikacji PR.

- Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować.

- Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML.

Szczegółowy program konferencji na stronie: www.dobryprzetarg.com.pl/konferencja.html.

ZOBACZ RÓWNIEŻ