Nowy numer My Company Polska już w kioskach! 144 strony o biznesie na nowy rok
Tematem okładkowym nowego numeru jest rozmowa z Arkadiuszem Regiecem, twórcą Beesfund - największej platformy crowdfundingu udziałowego w Polsce. Oprócz tego przygotowaliśmy jak co roku specjalną analizę "W co inwestować w 2020 roku"?
Specjalnie dla przedsiębiorców przygotowaliśmy analizę 20 najważniejszych zmian dla przedsiębiorców, a także artykuł o przeniesieniu firmy za granicę - czy jest to wciąż możliwe, a jeśli tak, to jak można to zrobić i nie zostać posądzonym o omijanie podatków.
W numerze przedstawiamy sylwetki takich firmy Timate - twórcy niezwykłego systemu do monitoringu pracy; fryzjera, który stworzył płetwy dla amerykańskiej armii czy polskich startupowców, którzy potrafią wydrukować... dom.
Na czytelników czeka kilkadziesiąt stron z praktycznymi poradami związanymi z prowadzeniem firmy. Kontynuujemy nasze cykle: skuteczny biznes w handlu i akademia przedsiębiorczości.
Styczniowy numer jest wyjątkowy także pod innym względem. Ruszamy z zupełnie nowym działem - "Drive". To miejsce dla materiałach o pojazdach, które mogą znaleźć się w każdej firmie, a także o praktycznych aspektach związanych z posiadaniem floty w firmie.
Wśród materiałów specjalnych można wymienić m.in. raport "Zarządzanie projektami". Jak co numer, swoje felietony i analizy przygotowali: Grzegorz Sadowski, Piotr Kuczyński, Tomasz Świderek i Igor Zalewski.
My Company Polska to miesięcznik, adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia.
Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.