National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
Fot. Materiały prasowe
Już 28 marca na PGE Narodowym odbędzie się National Sales Congress. Wydarzenie dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży.
Jeden dzień, 700 uczestników, ponad 9 godz. inspirujących wykładów, pigułka wiedzy z zakresu skutecznej sprzedaży i zarządzania. Social selling, personal branding i negocjacje – to tylko nieliczne tematy, które zostaną poruszone podczas wydarzenia.
Prelegenci to uznani branżowi specjaliści, praktycy sprzedaży i zarządzania, a także wykładowcy na uczelniach MBA. Wystąpią m.in. Jacek Kotarbiński, Nikolay Kirov, Karina Popieluch i wielu innych. Wspólny blok motywacyjny złożony będzie z prelekcji prowadzonych przez Jakuba B. Bączka i Jerzego Górskiego – mistrza świata w podwójnym Ironmanie, którego historia zainspirowała twórców filmu „Najlepszy”.
National Sales Congress to aż cztery wydarzenia jednego dnia:
1. Kongres sprzedażowy – 10 tematów z zakresu skutecznej sprzedaży.
2. Kongres Managerów – to m.in. wystąpienia profesorów studiów MBA i EMBA. Partnerem merytorycznym Kongresu jestKoźmiński Executive Business School.
3. Networking biznesowy – moderowany przez Akademię RekomendacjiGrzegorza Turniaka.
4. Warsztaty z pokonywania obiekcji.
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez partnerów merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators – wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingową.
Pełna agenda dostępna na: www.nationalsales.pl.