Najlepsi w sprzedaży

Znamy laureatów IX edycji konkursu Polish National Sales Awards, nagradzającego liderów sprzedaży w Polsce.
W podsumowującej konkurs gali uczestniczyło ponad 200 gości – w tym przedstawiciele organizacji biznesowych, firm, organizacji sprzedażowych i naukowych.
Komisja sędziowska konkursu, którą tworzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania.
– Filarem przedsięwzięcia jest przekonanie o tym, że w biznesie kluczową rolę odgrywają wartości: rzetelność, uczciwość, wiarygodność, fachowość – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
Wyłoniono 13 laureatów w 15 kategoriach oraz wyróżniono najlepszego z najlepszych. Tytuł Supersprzedawcy w IX edycji PNSA otrzymała Natalia Spólnik z firmy Orange Polska SA.
Drugi raz w swej historii PNSA przyznała także nagrodę specjalną za całokształt osiągnięć w sprzedaży i biznesie. Odebrał ją Józef Wancer, przewodniczący Rady Nadzorczej BGŻ BNP Paribas SA.