Konkurs Innovation 2018
Łamiesz schematy i eksperymentujesz? Zgłoś swój projekt do konkursu Innovation 2018 organizowanego przez Stowarzyszenie SAR.
Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konkursu jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują, szukając nowych wzorców działań marketingowych, z tymi, którzy nie wiedzą, od czego zacząć.
Zgłaszający się do konkursu mają do wyboru trzy kategorie:
1. Innovacyjny Biznes – produkt, usługa, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
2. Innovacyjne Doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
3. Innovacyjne Media – sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie.
Pierwszy termin zgłoszeń upływa 9 lutego 2018 r. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Konkursu Innovation 2018 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.
Więcej informacji na stronie www.innovation.sar.org.pl.