Jak zbudować strategię dla swojej firmy

Jak zbudować strategię dla swojej firmy
26
Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposo

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia online zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki. W czasie szkolenia będzie można dowiedzieć się:

- czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,

- czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,

- czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,

- czym jest brand communication do’s & don’ts.

Szkolenie odbędzie się 12 kwietnia w godz. 20–21. Webinar organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic. Zapisy dostępne są tutaj

ZOBACZ RÓWNIEŻ