Jak zbudować strategię dla swojej firmy
Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.
Czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia online zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki. W czasie szkolenia będzie można dowiedzieć się:
- czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,
- czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,
- czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,
- czym jest brand communication do’s & don’ts.
Szkolenie odbędzie się 12 kwietnia w godz. 20–21. Webinar organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic. Zapisy dostępne są tutaj.