Interact 2019. Znamy pierwszych prelegentów

 Interact 2019. Znamy pierwszych prelegentów
15
To najważniejsza imprezy branży reklamy cyfrowej w Europie. W tym roku odbędzie się w Warszawie w dniach 4-5 czerwca.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Taide Gujardo z Procter & Gamble Europe oraz  Johan Houben z Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019 – flagowej konferencji IAB Europe, która w tym roku we współpracy z IAB Polska po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie. 

13. edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie.  Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth.Przez dwa intensywnie dni w gronie około 700 reprezentantów największych firm, agencji, świata mediów i nauki rozmawiać będziemy o tym, co dla współczesnego biznesu oznaczają „zmiana” i „wzrost” – dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy. 

– Co roku Interact gromadzi najważniejszych przedstawicieli europejskiego biznesu, którzy dyskutują o trendach, nowych technologiach i najlepszych rynkowych praktykach. W tym roku przyjrzymy się bliżej temu, jaki wpływ na digital marketing wywarły ostatnie zmiany polityczne i regulacyjne.  Bardzo cieszymy się, że tegoroczny event wspólnie z IAB Polska organizujemy w Warszawie, jednym  z najszybciej rozwijających się centrów cyfrowego świata -  komentuje Townsend Feehan, CEO, IAB Europe. 

Wśród pierwszych ogłoszonych prelegentów Interact 2019 znalazł się Taide Gujardo, który od blisko 30 lat pracuje Procter & Gamble, obecnie na stanowisku Brand Director and Brand Master Society. Odpowiada za wprowadzanie innowacyjnych marketingowych rozwiązań opartych na danych i nowoczesnych technologiach dla wszystkich marek z portfolio P&G.

Podczas konferencji wystąpi także Johan Houben z Mondelez, gdzie przeszedł z Coca-Coli. JakoMedia and Digital Marketing Director na Europę odpowiada za strategię i komunikację wszystkich marek, m.in. Milka, OREO, are Milka, OREO, Cadbury, Philadelphia. 

Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane także wyniki AdEx Benchamark Study - corocznego badania IAB Europe, na temat aktualnej kondycji europejskiego rynku reklamy cyfrowej.


Więcej na: https://www.interactcongress.eu/

ZOBACZ RÓWNIEŻ