Homo Innovaticus. Zapowiedź
fot. materiały prasoweHomo Innovaticus to człowiek ciekawy świata, skupiony na rozwoju i wyznaczaniu nowych granic. Dlatego podczas spotkania w Dentsu Aegis Network porozmawiamy o tym, jak przełożyć te cechy na pracę z nowymi technologiami. Opowiemy o trendach, predykcjach na nadchodzące lata i o tym, jak technologię ujarzmić i stworzyć dla niej odpowiedni kontekst w odniesieniu do marki. Wraz z zaproszonymi gośćmi połączymy prezentacje merytoryczne z inspiracjami z całego świata.
Różnorodność technologii i jej zastosowań sprawia, że najważniejszym elementem pracy z nią staje się kontekst, w jakim osadzamy planowane działania. Dzięki doświadczeniu w pracy z różnorodnymi markami zawsze na pierwszym miejscu stawiamy narrację oraz odpowiednie dopasowanie rozwiązań technologicznych do wyzwań stawianych nam przez klientów.
Retailtainment – interaction beyond experience
Jak wykorzystać nowe technologie, by zachwycić konsumentów.
XR to rule them all
Rozszerzenie rzeczywistości a poszerzenie percepcji marki.
AI & 3D printing – new means of creation
Automatyzacja w kreacji – czy jeszcze w czymś jesteśmy niezastąpieni?
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu branżowym, podczas którego będzie można dowiedzieć się:
• Jak umiejętnie używać technologii, by zwracała uwagę innowacyjnością, ale zarazem była niewidoczna tam, gdzie zachodzi taka konieczność
• Jak zmienia się podejście konsumenta do technologii i co je warunkuje
• Czym jest XR i dlaczego powoli staje się nową rzeczywistością
• Jak technologia współgra z procesem ideacji
• Dlaczego nie powinniśmy obawiać się sztucznej inteligencji i jak możemy ją oswoić
• Jak połączyć omnichannel z wykorzystaniem fizycznych technologii oraz personalizacją w punkcie sprzedaży
• Dlaczego druk 3D jest przyszłością
• Jakie trendy technologiczne będą dominowały na rynku w nadchodzących latach