Gala X edycji konkursu Polish National Sales Awards

Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. Fot. Materiały prasowe
Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. Fot. Materiały prasowe 100
3 grudnia warszawski hotel Intercontinental gościł galę finałową X edycji konkursu Polish National Sales Awards – przedsięwzięcia, którego celem jest kształtowanie i promowanie dobrych praktyk w sprzedaży oraz obsłudze klienta, z naciskiem na profesjonali

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

3 grudnia warszawski hotel Intercontinental gościł galę finałową X edycji konkursu Polish National Sales Awards – przedsięwzięcia, którego celem jest kształtowanie i promowanie dobrych praktyk w sprzedaży oraz obsłudze klienta, z naciskiem na profesjonalizm i etyczne podejście.

W konkursie nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w naszym kraju, biorąc pod uwagę takie kryteria, jak wybitne kompetencje, ponadprzeciętne osiągnięcia i wysokie standardy etyczne. Statuetki przyznano w 14 kategoriach, w tym w dwóch nowych, przeznaczonych dla firm: „liderzy eksportu” i „liderzy innowacji”. Wręczono też nagrodę dla Supersprzedawcy, którym została Agnieszka Składowska z Contact Center Banku Pekao SA. Wyróżnienia zaś otrzymali Maciej Natorski z LINK 4 TU SA i Damian Smoroński z PGNiG Obrót Detaliczny.

Podczas gali przyznano również Nagrodę Specjalną Prezesa Polish National Sales Awards, którą uhonorowano prof. dr. hab. Alojzego Nowaka, dziekana Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, za jego wieloletni wkład merytoryczny w rozwój sektora przedsiębiorczości w Polsce. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ