Finał Young Creatives Integrated Competition w Polsce
Młodzi, zdolni i kreatywni – wezmą udział w wielkim pojedynku, prezentując swoją pomysłowość, a pod okiem specjalistów dowiedzą się, jak doszlifować swój talent. Już 22–24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbędzie się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition.
Inicjatywa ta od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej do zaprezentowania swoich umiejętności oraz uzyskania cennych rad pozwalających na rozwijanie oraz pielęgnowanie zdolności kreatywnych. Do konkursu mogą zgłaszać się dwuosobowe zespoły z całej Europy, których członkowie nie ukończyli 30 lat. Zadaniem uczestników jest opracowanie projektu zintegrowanej kampanii, odpowiadającej na brief przygotowany przez organizację pozarządową. Mają oni 24 godz. na przygotowanie zadania konkursowego, które następnie prezentują przed międzynarodowym jury.
„To największe wydarzenie, jakie realizujemy dla Eurobestu. Cieszymy się, że możemy organizować je razem ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawicielem festiwalu w Polsce. Konkurs jest inkubatorem talentów oraz doskonałą okazją dla młodych twórców, aby poddali próbie swoje umiejętności i uczyli się od rówieśników z całego kontynentu” – skomentowała wiceprezes Eurobestu Louise Benson.
W tym roku w konkursie startują 22 zespoły z 15 krajów, takich jak: Austria, Dania, Gruzja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Kazachstan, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Szwecja oraz Ukraina.
„Konkurs Young Creatives to czysta kreatywność pomysłów wymyślonych przez młode talenty. Cieszymy się, że w najbliższy weekend Warszawa będzie centrum tej kreatywności i z ekscytacją czekamy na pomysły, które powstaną w ramach konkursu” – skomentował Paweł Tyszkiewicz, dyrektor SAR.
Gala wręczenia nagród obędzie się 24 listopada w Centrum Kreatywności Targowa o godz. 19. Wstęp wolny. Finałowe prace dostępne będą na stronie internetowej www.eurobest.com.