e-Commerce Polska awards 2018 w nowej odsłonie
Już po raz VI firmy z branży e-commerce mogą zdobyć tytuł laureata konkursu e-Commerce Polska awards 2018 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 lipca 2018 r.
Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz tych dotyczących e-usług i e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi.
Kategorie VI edycji e-Commerce Polska awards:
Kategorie dla podmiotów e-commerce (osiem kategorii z podziałem na sklepy małe oraz średnie i duże):
- Best innovation (best novelty/innowacja roku)
- Design & usability (design roku)
- Best campaign (pomysł promocyjny roku)
- Best in omnichannel
- Breaking the doubts (przełamanie nieufności)
- Best on mobile
- Best in crossborder
- Think out of the box
Kategoria e-usługi:
- Best tool for e-commerce
Kategorie e-finanse:
- Best banking application
- Best on-line insurer
- Innovative e-payment solution
Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są autorytetami oraz profesjonalistami w swoich branżach. Prezentacja zwycięzców odbędzie się podczas uroczystej gali 9 października 2018 r. w Warszawie.
Zgłoszenia są przyjmowane do 6 lipca pod adresem: https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs.
Więcej informacji na stronie www.ecpawards.pl.