BNI Global Convention po raz pierwszy w Europie
fot. materiały prasowe- To bardzo duże wyróżnienie dla Polski i Warszawy, że możemy gościć u siebie BNI Global Convention. Nasza kandydatura pokonała kilka bardzo prężnych ośrodków biznesowych i miejskich, dzięki czemu możemy gościć na konferencji ponad 2500 właścicieli firm z całego świata. Z badań przeprowadzonych przez BNI jasno wynika, że aż 98 proc. przedsiębiorców uważa, że rekomendacje są ważne w rozwoju firmy, jednocześnie tylko 3 proc. z nich ma na to strategię. Dlatego jestem dumny, że coraz więcej przedsiębiorców, w ramach BNI, współpracuje ze sobą i pomaga sobie w rozwijaniu firm - powiedział Ryszard Chmura, Prezes zarządu BNI Polska.
Globalna konferencja to szereg wartościowych wykładów, praktycznych szkoleń i licznych sesji networkingowych, jak i spotkań przedsiębiorców. Mogli oni wziąć udział w kilkudziesięciu prelekcjach głoszonych przez odnoszących sukcesy biznesmenów, m.in.: Henry’ego McGoverna – założyciela AmRest, najszybciej rosnącej sieci franczyzowej i restauracyjnej w Europie.
- Polska może być dumna z przedsiębiorczości swoich obywateli i rozwoju średniego i małego biznesu. Wierzę, że organizacja BNI Global Convention w Polsce przyczyni się do dalszego wzrostu poszczególnych firm i know-how polskich przedsiębiorców – powiedział Graham Weihmiller, Prezes BNI, który odpowiada operacyjnie za ponad 70 krajów na świecie, wdrażając plan poprawy jakości i dalszego wzrostu liczby przedsiębiorców w BNI.
Jak poinformowano podczas konferencji, celem organizacji w Polsce jest utworzenie Grup BNI w każdym mieście w Polsce i tym samym zrzeszanie 30 tys. firm, tj. 1 proc. MŚP.
- Pozyskiwanie nowych klientów, walka z konkurencją o zlecenia, zarządzanie pracownikami czy wpadnięcie w pułapkę małej skali to najczęstsze wyzwania, jakie stają przed polskimi przedsiębiorcami. Dlatego idea współpracy w biznesie, dzielenie się kontaktami czy wymiana wiedzy i doświadczeń spotyka się z uznaniem już ponad 260 tysięcy właścicieli firm na świecie i ponad 2500 w Polsce. Dołączając do BNI, przedsiębiorcy nie działają sami. W lokalnych grupach wspierają się w pozyskiwaniu nowych klientów, podwykonawców i generowaniu dodatkowego przychodu dla swoich firm - dodał Ryszard Chmura.
BNI (ang. Business Network International) największa na świecie organizacja rekomendacji biznesowych, opierająca swą działalność na marketingu rekomendacji i efektywnym networkingu., zrzeszająca ponad 260 000 przedsiębiorców w ponad 70 krajach na całym świecie. Została założona w 1985 roku w USA przez Ivana Misnera.
BNI w Polsce zrzesza 2500 przedsiębiorców w 72 grupach. Grupy działają w 27 miastach Polski, takich jak m.in.: Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Rzeszów, Łódź, Włocławek, Białystok, Lublin czy Bielsko-Biała. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Członkowie BNI w Polsce przekazali sobie rekomendacje o wartości 471 mln zł netto. Każdy Członek BNI, w ciągu ostatnich 12 miesięcy, pozyskał z rekomendacji średnio 244 054 zł netto dodatkowego przychodu dla swojej firmy.