Biała Księga dobrych zasad

Przedstawiciele organizacji, które podpisały deklarację. Fot. Materiały prasowe
Przedstawiciele organizacji, które podpisały deklarację. Fot. Materiały prasowe 93
24 listopada w Warszawie przedstawiciele organizacji reprezentujących firmy działające w branży reklamy, marketingu czy PR podpisali Białą Księgę Komunikacji Marketingowej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

24 listopada w Warszawie przedstawiciele organizacji reprezentujących firmy działające w branży reklamy, marketingu czy PR podpisali Białą Księgę Komunikacji Marketingowej.

Było to zwieńczenie i pierwsze podsumowanie trwającego od dwóch lat dialogu branżowego, którego głównym celem było ustalenie standardów współpracy i narzędzi przetargowych w ośmiu kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media). – Wierzymy, że proces, który jest opisany bardzo szczegółowo w Białej Księdze, pozwoli ograniczyć koszty ponoszone przez firmy poprzez lepsze przygotowanie przetargów i pomoże wybierać lepszych partnerów, co wpłynie na efektywniejsze budowanie marek – powiedział podczas spotkania Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia SAR.

Biała Księga obejmuje na razie pierwszy z dziewięciu rozdziałów, zawierający uogólnione wytyczne i rekomendacje przetargowe. Kolejne, dotyczące wspomnianych wyżej kategorii, zostaną opublikowane jeszcze w grudniu oraz styczniu i marcu 2018 r.

Sygnatariuszami Białej Księgi zostali: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (jako organizatorzy), a także Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Związek Firm Public Relations, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska, Klub Agencji Eventowych SAR, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ