Znamy zwycięzców Effie Awards 2018

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 38
29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, wręczono nagrody twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikac

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, wręczono nagrody twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Złote statuetki w XIX edycji konkursu otrzymali twórcy kampanii:

„IKEA po sąsiedzku” – Agencja Warszawa dla firmy IKEA (kategoria Brand experience),

„Rocznik 1999” – VML Poland dla firmy mBank (kategoria Finanse),

„Make it possible” – Wavemarker, DDB & tribal, OMD, LH oraz Digital Resolution dla firmy Huawei (kategoria Long term marketing excellence),

„Młody Bóg” – Starcom, BBDO Warszawa oraz Publicis dla firmy Prudential (kategoria Long term marketing excellence),

„DrWitt. Na co dzień na zdrowie” – Heads Advertising i Mindshare dla Grupy Maspex (kategoria Napoje bezalkoholowe),

„Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” – Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope oraz PTR Digital dla firmy Philips (kategoria Nowe technologie),

„26. Finał WOŚP” – Fundacja WOŚP (kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono),

„Do ostatniego drzewa” – Ogilvy, Gameset, LifeTube oraz Facebook dla Greenpeace (kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono),

„Ta kuchnia sprawdza się w życiu” – Wavemaker, Grey Group Poland, Performance Media, Kalicińscy oraz Loyalty Point dla firmy IKEA (kategoria Retail/Kanały sprzedaży),

„Ukraina” – Grandes Kochonos i Mediacom Warszawa dla firmy Play (kategoria Telekomunikacja),

„Kurpiodobre!” – Saatchi & Saatchi IS i Blue 449 dla firmy JBB Bałdyga (kategoria Żywność),

„Fundacja WOŚP gra z partnerami” – Fundacja WOŚP, Złoty Melon oraz Boscata dla Fundacji WOŚP (kategoria Marketing & Business Solutions),

„IKEA Family – transformacja danowa firmy” – IKEA, Loyalty Point oraz Wavemaker dla firmy IKEA (kategoria Marketing & Business Solutions).

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku: Wavemaker. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2018.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 193 kampanie w 24 kategoriach. Prace oceniało ponadstuosobowe jury pod opieką dziewięciu przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury. W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrody w kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.

ZOBACZ RÓWNIEŻ