Znamy już laureatów konkursu Innovation 2017

Znamy już laureatów konkursu Innovation 2017
24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017. Jego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media. Złote statuetki otrzymali:  

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy
  2. NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:

  1. SAACHI & SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content
  2. SAACHI & SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design
  3. VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię „H&M Kultura fizyczna” w podkategorii Event
  4. SAACHI & SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience
  5. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE - Kampanie społeczne:

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategoriiInne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:

  1. ONET MARKETING SP. Z O.O. za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje
  2. GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O. za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe
  3. YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe
  4. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint
  5. GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

 

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives w kategorii Media, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.  

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017.

Więcej o projekcie INNOVATION 2017 na: www.innovation.sar.org.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY