Żabka testuje Foodsi. Paczki-niespodzianki już w ofercie sklepów

żabka, foodsi
Żabka nawiązuje współpracę z Foodsi / Fot. materiały prasowe
Żabka rozpoczyna pilotażową współpracę z Foodsi, startupem rozwijającym aplikację walczącą z marnowaniem jedzenia. W ramach współpracy w Foodsi możemy kupić paczki niespodzianki w promocyjnych cenach. Co kryje się w środku i jakie oszczędności czekają użytkowników?

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Promocyjne paczki są dostępne w kilkudziesięciu sklepach sieci Żabka w całej Polsce m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Toruniu, Inowrocławiu czy Legionowie, choć współpraca postępuje dynamicznie i wkrótce pilotaż może zostać rozszerzony na kolejne lokalizacje. Dzięki nawet 67 proc. zniżce użytkownicy zapłacą 11,99 zł za produkty warte 36 zł.

Jak to działa? Paczkę zamawiamy i opłacamy w aplikacji Foodsi, a następnie stawiamy się po jej odbiór w sklepie w wyznaczonym oknie czasowym. Pokazujemy pracownikowi sklepu potwierdzenie zamówienia w aplikacji. W środku czekają na klientów pełnowartościowe produkty z bliskim terminem takie jak pieczywo, przekąski czy napoje. - Cała zabawa polega na tym, że nigdy nie wiadomo na co się trafi. A przy okazji można zaoszczędzić i zrobić coś dobrego dla planety - mówi Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi. I dodaje: - Cały czas testujemy nowe rozwiązania, aby skuteczniej ratować jedzenie i inne zasoby przed zmarnowaniem. Rozwijamy się na wielu frontach - rozszerzamy działalność w Polsce, a współpraca z Żabką jest naturalnym krokiem w tych działaniach. Testujemy nowe funkcje w aplikacji oraz planujemy ekspansję na inne europejskie rynki. Naszą misją jest nie tylko redukcja marnotrawstwa, ale także inspirowanie do zmiany nawyków i budowanie społeczności wokół idei zero waste.

Foodsi to już ponad 2 mln użytkowników i prawie 7 tys. firm ratujących przed zmarnowaniem jedzenie, kwiaty i kosmetyki zarówno z odbiorem osobistym, jak i dostawą do domu. Z pomocą aplikacji użytkownicy i lokale ocalili już ponad 5 mln paczek, a w 2024 roku firma rozwinęła segment dostaw, stając się pionierem w ratowaniu cateringów dietetycznych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ