Żabka jak poczta. Powstała nowa usługa

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Żabka wprowadziła do swojej aplikacji mobilnej nową funkcjonalność. Pozwala ona śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W ubiegłym roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci. ]

By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję aplikacji i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.

Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.

ZOBACZ RÓWNIEŻ