Trwają zapisy do bezpłatnego programu akceleracyjnego Next - skierowanego dla kobiet founderek

II edycja programu Next
II edycja programu Next
Do 1 kwietnia trwają zapisy do bezpłatnego programu akceleracyjnego Next - skierowanego dla kobiet founderek, których firmy są gotowe do rozwoju i wyjścia na rynki zagraniczne.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Next to roczny cykl szkoleń edukacyjnych, mentoring biznesowy oraz sesje networkingowe z innymi kobietami - przedsiębiorczyniami. Został stworzony przez Fundację Przedsiębiorczych Kobiet przy wsparciu J.P. Morgan. Jest uważany za MBA dla właścicielek firm. Program dostarcza pogłębionej wiedzy biznesowej. Jego celem jest także jest motywowanie do skalowania, wprowadzania innowacji i wychodzenia na rynki zagraniczne. Daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, wzmacnia samoświadomość kompetencji przedsiębiorczyń.

Dzięki Next uczestniczki otrzymują wstępną diagnozę potencjału biznesowego swoich przedsiębiorstw oraz biorą udział w ścieżkach edukacyjnych, które koncentrują się na transformacji cyfrowej, innowacjach lub networkingu. Mentorzy i eksperci omawiają z nimi pomysły na strategię, kwestie prawne i wszelkie wyzwania biznesowe, które mogą się pojawić. W ramach programu odbywają się również warsztaty pitchingowe. Dużym atutem programu jest obecność Partnerów Merytorycznych, którzy wesprą ekspertów swoją wiedzą i doświadczeniem.

Partnerzy tej edycji to: Baker McKenzie, UPS, PAIH, Krajowa Izba Gospodarcza i Brain Embassy.

- Bardzo wysoko oceniona pierwsza edycja programu Next, dała nam jeszcze więcej motywacji do działania. Uczestniczki i Partnerzy, cały czas wracają do nas z pozytywną informacją zwrotną - dużo dał im poprzedni program Next. Jesteśmy z nimi cały czas w kontakcie, obserwujemy z dumą, jak rosną i rozwijają się ich biznesy. Cieszymy się, także że J.P. Morgan po raz kolejny zaufał nam i dał nam możliwość przygotować program skrojony na miarę polskich przedsiębiorczyń - wskazuje Paulina Kołodziejak-Łaska z SPK, Product Manager i opiekun programu Next.

Poprzednia edycja programu NEXT, która rozpoczęła się w czasie pandemii COVID-19, przyniosła realne efekty dla firm prowadzonych przez kobiety:

● 38 proc. uczestniczek programu NEXT umiędzynarodowiło swoje firmy na rynkach zagranicznych (UE, Wielka Brytania, Ameryka Północna, Afryka)
● 33 proc. uczestniczek przygotowało gotową strategię wejścia na rynki zagraniczne
● przedsiębiorczynie biorące udział w programie utworzyły 33 nowe miejsca pracy w swoich przedsiębiorstwach
● 2 uczestniczki programu wygrały konkurs na najbardziej innowacyjną firmę

Link do formularza rekrutacyjnego II edycji programu Next można znaleźć TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ