Patronaty My Company Polska

Patronaty
Fot. materiały prasowe
Wydarzenia, którym patronuje My Company Polska.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 12/2021 (75)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Za nami IX edycja Kongresu CFO Spółek Giełdowych SEG

Od 27 do 28 października br. w Centrum Kongresowym Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się IX edycja Kongresu CFO Spółek Giełdowych SEG, podczas którego dyrektorzy finansowi rynku kapitałowego dyskutowali o wyzwaniach, z którymi mierzą się każdego dnia pracy.

Rozmawiano m.in. o nowych wymogach raportowania zrównoważonego rozwoju, funkcjonowaniu spółki w postcovidowej rzeczywistości, cyfryzacji, podatkach i pomocy publicznej. Kongres rozpoczął panel dotyczący nowych wyzwań raportowania zrównoważonego rozwoju. Debatowano także nad przyspieszoną cyfryzacją polskich firm, a także o nadchodzących zmianach dotyczących podatków.

Organizatorem kongresu było Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Oto laureaci nagród wręczonych podczas gali Fintech Awards

Za nami pierwsza edycja Fintech Summit Poland 2021 by Fintek.pl, której zwieńczeniem była wieczorna gala Fintech Awards. W Sali Starzyńskiego, w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, poznaliśmy 15 laureatów branżowych nagród.

Nagrody były wręczane w 10 kategoriach: Paperless, Medtech, HRtech, Insurtech, ESG, Lendingtech, BNPL, Paytech, e-commerce i Banktech. Dodatkowo przyznano dwie nagrody w kategorii „Osobowość Fintech”, nagrodę Best of Tech, nagrodę/specjalne wyróżnienie redakcji Fintek.pl oraz nagrodę dla zwycięzcy Startup Areny.

W kategorii Paperless zwyciężyła firma Autenti, która została nagrodzona za wdrażanie e-podpisu w procesach bankowych, wspólnie z BNP Paribas. Nagrodę wręczała Patrycja Gołębicka z Aasa Polska, a odebrał ją Grzegorz Wójcik, CEO Autenti. Laureatem nagrody w kategorii Medtech został Docplanner Group, wyróżniony za zostanie pierwszym polskim jednorożcem, czyli firmą wycenianą na ponad 1 mld dol. Nagrodę wręczył Robert Ługowski z Cobin Angels, a trafiła ona w ręce Igi Marcinkowskiej z DocPlannera.

Wśród pozostałych nagrodzonych można wymienić: Mindgram (HRtech), MakeItRight (Insurtech), Pacific (ESG), Wealthon (Lendingtech), Allegro (BNPL), BLIK (Paytech), InPost (e-commerce), Aion Bank (Banktech).

Pierwszą nagrodę w kategorii „Osobowość Fintech” odebrała Anna Streżyńska, CEO MC2 Innovations i była minister cyfryzacji. Drugą laureatką w kategorii „Osobowość Fintech” została Sonia Wędrychowicz, partner w McKinsey & Company. Wyróżnienie specjalne redakcji Fintek.pl trafiło do spółki Femion Technology za bardzo szybką, cyfrową transformację swojego biznesu.

Kongres Consumer Finance

W Warszawie 14 grudnia w Centrum Giełdowym (ul. Książęca 4) odbędzie się XVII edycja Kongresu Consumer Finance.

Współorganizatorami wydarzenia są Centrum Myśli Strategicznych oraz Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. W programie kongresu:

- Perspektywy dla rynku consumer finance w najbliższych trzech latach

- Consumer finance 2021 w liczbach

- Nowe regulacje rynku consumer finance

- Cyberbezpieczeństwo a nowe technologie

- Nowy produkt na rynku consumer finance – Buy Now Pay Later (BNPL)

- Kanał tradycyjny vs. kanał online, klient online vs. klient offline, zjawisko przekredytowania

- Quo vadis consumer finance? – debata prezesów

Odpowiedzialny e-commerce 2021

Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy, bierze pod uwagę, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

E-konsumenci chętniej kupują w sklepie internetowym, który minimalizuje swój negatywny wpływ na środowisko naturalne. Aż 71 proc. Polaków kupujących w sieci twierdzi, że zwraca uwagę, czy przesyłka jaką otrzymują jest zapakowana w sposób ekologiczny, a 49 proc. dopłaciłoby za takie rozwiązanie. Badani zgadzają się, że CSR w dzisiejszych czasach to must be dla firm, jeśli te chcą być konkurencyjne na rynku (ocena 4,12 w skali 1–6). Warto więc, by firmy inwestowały w bycie bardziej przyjaznym dla środowiska.

Nowy raport e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce” powstał w ważnym momencie dla branży handlu elektronicznego. Dotyczący CSR i etyki w e-biznesie wyraźnie wskazuje, że dla e-konsumentów ważne jest, by sklep internetowy czy market place działał odpowiedzialnie społecznie i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Polscy e-konsumenci uważają również, że świadome podejście polskiego e-commerce do zagadnienia odpowiedzialnego e-biznesu daje e-przedsiębiorcom ogromną przewagę na arenie międzynarodowej w budowaniu e-handlu transgranicznego oraz eksportu online – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Tęczowe sojusznictwo w Polsce. LGBT+ Diamonds Awards 2021 rozdane

Tęczowe sieci pracownicze, warsztaty z języka inkluzywnego, odczarowywanie negatywnego wizerunku miasta czy wspieranie osób w kryzysie – właśnie poznaliśmy zwycięzców/czynie tegorocznych nagród LGBT+ Diamonds Awards 2021. To nagrody, które otrzymują firmy, osoby indywidualne i organizacje za wsparcie osób LGBT+ w Polsce. Wśród nich znajdują się: GSK Poland, Building Pride JLL, olimpijka Katarzyna Zillmann, Atlas Nienawiści, Lambda Warszawa i Tęczowy Białystok.

Przyznanie nagród LGBT+ Diamonds 2021 odbyło się 21 października o godz. 19.00. Wydarzenie transmitowano online na Facebooku oraz na stronie internetowej konkursu. Zwycięzcy/czynie zostali wyłonieni/one spośród zgłoszonych nominacji publicznych, których w tym roku była rekordowa liczba ponad 140. Jury w składzie Karolina Kędziora, Paweł Młyński, prof. Bolesław Rok, Remigiusz Ryziński, Marzena Strzelczak i Dariusz Żak wyłoniło zwycięzców/czynie w sześciu kategoriach, którym przyznano nagrody Diamonds Awards 2021.

Nagrodę specjalną uzyskała Kampania Przeciw Homofobii, która obchodzi w tym roku 20-lecie działalności.

Kongres Bankowości Detalicznej już 15.12.2021r.

Kongres Bankowości Detalicznej (KBD) jest jednym z największych cyklicznych forów dyskusyjnych przedstawicieli banków, regulatorów i doradców z obszaru bankowości detalicznej.

KBD to swoisty branżowy thinktank. Kongres stanowi bowiem nie tylko platformę merytorycznej debaty nt. najbardziej aktualnych wyzwań i problemów dotyczących bankowości detalicznej ale również jest źródłem rekomendacji, których celem jest racjonalizacja działań legislacyjnych i organizacyjnych służących bezpieczeństwu i rozwojowi sektora.

W tegorocznym programie Kongresu:

 

  • Wpływ inflacji, ESG i otoczenia ekonomicznego na biznes detaliczny
  • Czy polski bank może być dla "Kowalskiego" najlepszym partnerem na dzisiaj, jutro i na emeryturę?
  • Jak zredukować narastające ryzyko prawne w relacjach z konsumentami?
  • Czy grozi nam kryzys na rynku hipotecznych kredytów mieszkaniowych?
  • Komu potrzebne są oddziały - bankom czy klientom?
  • Digitalizacja banków - relacja z klientem
  • Doświadczenia pocovidowe i planowane nowości w bankowej obsłudze mikroprzedsiębiorców
  • Cyberbezpieczeństwo - jak widzi to nadzór finansowy?
  • Bezpieczeństwo detalicznej bankowości cyfrowej w kontekście rosnącej konkurencyjności i zagrożeń

Szczegółowy program:
https://www.efcongress.com/kbd/program-kbd-2021/

Najbardziej pożądani pracodawcy

Wystartowała IX edycja rankingu Najbardziej Pożądani Pracodawcy 2021 organizowanego przez firmę Antal. Jest to jeden z najbardziej rozpoznawalnych rankingów na polskim rynku, który identyfikuje i nagradza przedsiębiorstwa o najlepszej reputacji wśród pracowników i potencjalnych kandydatów. Liderzy w poszczególnych kategoriach branżowych zostaną wybrani na podstawie analizy perspektywy przedsiębiorstw oraz ich pracowników.

Dotychczasowych osiem edycji rankingu Najbardziej Pożądanych Pracodawców pozwoliło wyróżnić ponad 100 najlepszych organizacji z punktu widzenia specjalistów i menedżerów. Ranking jest cenną wskazówką dla kandydatów.

Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy będzie przyznawany firmom z następujących dziedzin: instytucje finansowe, IT, energetyka, farmaceutyka, FMCG, nieruchomości, produkcja, marketing, PR czy reklama.

Warunkiem udziału w rankingu jest prowadzenie przez pracodawcę działalności połączonej z zatrudnianiem pracowników nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy przed dniem zgłoszenia udziału w badaniu na terenie Polski. Pracodawca powinien zatrudniać więcej niż 50 osób i zaakceptować regulamin rankingu.

Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas oficjalnej gali. Wyróżnieni pracodawcy zostaną nagrodzeni statuetkami oraz dyplomami. Raport rankingu zostanie opublikowany w wersji online. Więcej informacji: najbardziejpozadanipracodawcy.pl

VII edycja Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu (#TOB2021) już za nami!

W piątek, 29 października, zakończył się Tydzień Odpowiedzialnego Biznesu 2021, organizowany przez CSRinfo. 20 prelegentek i prelegentów z kraju i z zagranicy mówiło o najnowszych trendach i najlepszych praktykach rynkowych.

W webinariach, które łącznie trwały 660 min, wzięło udział 450 uczestników – przedstawicieli biznesu. W trakcie pięciu dni #TOB2021 odbyły się webinaria i warsztaty, związane z tak gorącymi tematami jak strategia i finanse w zarządzaniu CSR/ESG, inkluzywność i różnorodność zespołów, zmiany klimatyczne i komunikowanie działań proekologicznych czy raportowanie ESG.

Każdy dzień był poświęcony innemu zagadnieniu. Natomiast tematem przewodnim, który pojawiał się każdego dnia, była praca w ESG, dlatego nasi goście dzielili się swoimi radami z osobami, które na co dzień zajmują się kwestiami CSR/ESG w swoich organizacjach bądź planują rozwój kariery w tym kierunku.

Dla tych, którzy nie mogli wziąć udziału w wydarzeniach TOB2021, CSRinfo na swoim kanale YouTube będzie publikowało wideo z poszczególnych prelekcji.

VIII edycja Tygodnia Odpowiedzialnego Biznesu, czyli TOB2022 planowana jest na 24–28 października 2022.

Kongres for social media

Od 9 do 10 grudnia 2021 r. odbędzie się nowa edycja Kongresu For Social Media. Wydarzenie będzie w formule online.

Kongres to miejsce pozyskania wartościowych informacji przez osoby odpowiedzialne za promocję firmy w social mediach.

Podczas kongresu poruszone zostaną niemal wszystkie zagadnienia dotyczące social mediów, m.in.: komunikacja marki, strategia działań, wyznaczanie celów, wiedeomarketing, Content Plan, TikTok dla firm, skuteczne działania na YouTube, Instagram czy Linkedin w ujęciu biznesowym, technologia AR, działania kreatywne, Lead Magnet, UGC oraz konkretne informacje, jak zrozumieć użytkowników w mediach społecznościowych.

Ponadto zaprezentowane zostaną nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które można przełożyć na korzyści dla biznesu.

Wiedza, której nie przekazują w szkole, czyli Warsztaty Off Masterclass

Warsztaty odbędą się 11 grudnia i będą miały miejsce w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

Wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej. 50 osób będzie mogło wziąć udział w formie stacjonarnej, a 300–400 dołączy online. Młodzi ludzie przez cały dzień będą uczestniczyć w zajęciach z wybitnymi praktykami wielu zawodów, profesorami i dyrektorami warszawskich przedstawicielstw największych światowych korporacji.

Tematami warsztatów będą:

- racjonalna organizacja pracy

- etyka dziennikarska

- zwiększanie produktywności

- zrozumienie i właściwa komunikacja w zespole

Warsztaty mogą być niezwykle pouczające dla młodych uczestników i stanowić wielką wartość dodaną wobec ich umiejętności praktycznych, a także pomóc w wybraniu odpowiedniej ścieżki kariery czy nawet kierunku studiów. Głównym celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu w dostępie do edukacji młodzieży z małych miast i wsi. Spotkanie jest szansą na poznanie siebie nawzajem, a także wybitnych specjalistów pozostających na co dzień poza zasięgiem młodych ludzi.

My Company Polska wydanie 12/2021 (75)

Więcej możesz przeczytać w 12/2021 (75) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ