Patronaty My Company Polska. Maj 2022

Uczestniczki Biegu na Szczyt
Uczestniczki Biegu na Szczyt
Oto wydarzenia, którym patronuje My Company Polska.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 5/2022 (80)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Forum IAB 2022. Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.

7–9  czerwca po raz kolejny odbędzie się flagowe wydarzenie IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad 70 prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.Podczas tegorocznej edycji czeka nas szereg zmian – konferencja potrwała trzy dni (7–9 czerwca 2022 r.) i po raz pierwszy odbędzie się w formule hybrydowej. Wydarzenie stacjonarne odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, ale liczba biletów jest ograniczona. Z każdego miejsca na świecie można wziąć udział w formie online, bez ograniczeń.

Co nas czeka podczas konferencji

Czas trwania pandemii COVID-19 możemy już liczyć w latach. Jej końca jeszcze nie widać, a wszyscy ponownie wstrzymaliśmy oddech w obliczu zbrojnej agresji na Ukrainę. Wydarzenia tej wagi nie pozostają obojętne dla całego świata, ale odbijają się też szerokim echem w świecie online. Stawiamy tezę, że ostatnie dwa lata dla branży digital były swoistą transformacją na sterydach. Pod względem wzrostu i zmiany myślenia, które zapewne i tak by nastąpiły, ale dzięki nim branża online przeskoczyła o kilka lat w rozwoju.

O tym właśnie chcemy rozmawiać podczas tegorocznej edycji Forum IAB.

Najlepsi eksperci marketingu i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 80 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki. 

W programie m.in.:

  •  Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych. Piotr Kociszewski, DBI – Havas Media Group
  •   Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania brand purpose, a rachunek biznesowy. Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
  •  Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI. Małgorzata Hejka, Spark Foundry; Agata Szustak, Zenith
  •  NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto? Michał Guzowski, [m]Spark; Jarosław Pająk, GroupM
  •  Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową. Anna Gumkowska, 
  • TVN Grupa Discovery; Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
  •  Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital. Paweł Lewandowski, MediaCom; Dobromir Ciaś, ABTShield
  •  I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców. Kamil Bolek, LTTM.
  •  MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski? Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
  •  Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą. Michał Protasiuk, Google; Michał Zajdel, Kantar
  •  Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w postcovidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro. Krzysztof Andrzejczak, Allegro; Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
  •  Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD. Joanna Kopeć, Nielsen
  •  Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką. Marta Perwenis, T-Mobile; Bartłomiej Trośniak, Performics
  •  Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo? Filip Beźnicki, Havas Media Group Metaverse 2.0, czyli wszystko już było. Piotr Bombol, Gameset (Grupa LTTM) Kreatywność w świecie bez ciasteczek. Magda Wójtowicz, Google Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista. Rafał Madajczak, Agora

… i ponad 60 pozostałych prelegentów!

-------------------------------------

Europejski Kongres Finansowy 2022

6–8 czerwca w Sopocie odbędzie się kolejna edycja Europejskiego Kongresu Finansowego. Przedstawiamy najważniejsze obszary tematyczne wydarzenia.

Nowy ład międzynarodowy – co przynoszą nam zmiany na Wschodzie?

  •  konsekwencje sankcji dla systemu finansowego w Polsce i Unii Europejskiej
  •  rynek nieruchomości a imigracja
  •  nowa polityka imigracyjna w Polsce
  •  plan odbudowy dla Ukrainy

Wiarygodność złotego i stabilność systemu finansowego:

  •  niestabilność geopolityczna, w szczególności wpływ ryzyka geopolitycznego na rynek kapitałowy, rynek walutowy i rynek surowcowy
  •  wiarygodność prawa i instytucji

Odpowiedzialne wdrażanie ESG:

  •  nowe wyzwania dla finansowania transformacji klimatycznej Polski i Europy
  •  wyzwania raportowania w sektorze finansowym
  •  jak zbudować poparcie dla transformacji klimatycznej i jak zminimalizować jej negatywne skutki społeczne

Wyzwania cyfryzacji, cyberbezpieczeństwo:

  •  cyfryzacja – wyzwania dla legislacji
  •  cyberzagrożenia 
  •  czy cyfryzacja oznacza odhumanizowanie relacji z klientem?

Stymulowanie wzrostu inwestycji prywatnych i atrakcyjności rynku kapitałowego: 

  •   niestabilność i nieprzewidywalność rynku finansowego
  •  czy Polska jest nadal atrakcyjnym miejscem do inwestowania?

Instytucje finansowe i ich klienci:

  •  asymetria praw i obowiązków w relacjach klient i bank
  •  zmiana pokoleniowa społeczeństwa: oczekiwania wobec sektora bankowego

Rola sektora finansowego we wspieraniu rozwoju polskiej gospodarki: 

  •   wsparcie aspiracji rozwojowych polskich firm
  •   jak zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki i czy sektor finansowy może w tym pomóc
  •   niepewność realizacji planów

-------------------------------------

Czas na Impact’22

11–12 maja odbędzie się kolejna edycja Impact. To najbardziej prestiżowe wydarzenie gospodarczo-technologiczne w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym udział biorą topowi managerowie z największych globalnych firm, decydenci polityczni, regulatorzy, wybitni naukowcy, światowej klasy eksperci oraz mówcy.

Co wyróżnia Impact ’22:

  •  ponadprzeciętna liczba gości i speakerów z zagranicy należących do grona 100 najbardziej wpływowych osób na świecie według magazynu „Times”
  •  rozmowy i warsztaty skoncentrowane na analizie przyszłych i dokonujących się zmian
  •  platforma do wymiany doświadczeń i pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych
  •  wydarzenia towarzyszące, podczas których poruszane są najbardziej aktualne tematy ekonomiczne i gospodarcze
  •  najnowsze raporty, badania i analizy rynkowe prowadzone przez polskie i globalne firmy

-------------------------------------

Ty i Twoja marka online powraca

Już 11 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja szkolenia „Ty i Twoja marka online”. Silna marka osobista działa jak magnes – tworzy magnetyczną siłę przyciągania idealnej publiczności, nowych możliwości, wymarzonych klientów – prosto do ciebie.

Obecnie w każdej sekundzie każdego dnia wysyłane są setki milionów e-maili, publikowane zdjęcia, oglądane filmy, ludzie przeszukują zasoby internetu, pytają o rekomendacje i polecenia. Nigdy wcześniej nie atakowała nas taka ilość informacji.

Nasz cel to nie krzyczeć najgłośniej, nasz cel to mądrze i sprytnie przebić się z marką przez ten hałas. Jak to zrobić, dowiesz się podczas szkolenia. 

Prowadzącą jest Joanna Ceplin – mentorka, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji.

------------------------------------

Kongres Rady Podatkowej. W tym roku będzie szczególny

Nie ma wątpliwości, że 2022 r. jest szczególny, jeśli chodzi o zmiany w systemie podatkowym. Polski Ład ledwo wszedł w życie, a już wymaga głębokich zmian. Między innymi nad tym będą się zastanawiać uczestnicy VI Kongresu Rady Podatkowej organizowanej przez Konfederację Lewiatan. Kongres Rady Podatkowej odbędzie się 17–19 maja w formule hybrydowej. Pierwszego dnia uczestnicy kongresu spotkają się w Bulwarach Warszawskich na stacjonarnej części imprezy. W kolejnych dwóch dniach organizatorzy zaplanowali warsztaty podatkowe online. Udział w kongresie jest bezpłatny.   

-------------------------------------

Konkurs dla najlepszych projektów o kapitale ludzkim

Ruszyła II edycja People Innovation, czyli konkursu na najlepsze projekty wprowadzające zmiany z obszaru kapitału ludzkiego w organizacjach i instytucjach z całej Polski.

Swój projekt możesz zgłosić od 16 maja na stroniepeopleinnovation.pl. Projekt może zgłosić każdy, kto wprowadził zmiany w obszarze kapitału ludzkiego w okresie od stycznia 2020 r. do czerwca 2022 r. 

Do wygrania nagrody o łącznej puli ponad 350 tys. zł. Dodatkowo TOP 10 najlepszych projektów zaprezentowanych zostanie podczas konferencji wieńczącej wydarzenie 18 października 2022 r.

W trakcie konferencji usłyszymy także inspirujące prelekcje ekspertów w dziedzinie HR i Wellbeing. Cały dochód ze sprzedaży biletów przeznaczony zostanie na cele fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

-------------------------------------

X edycja Biegu Na Szczyt Rondo 1 w randze Mistrzostw Europy

Już 21 maja do warszawskiego biurowca Rondo 1 znów zawitają najlepsi biegacze po schodach z Polski i Europy. Bieg Na Szczyt Rondo 1 wraca po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19, a zawody będą miały rangę mistrzostw Europy. 

38 pięter i 142 m w pionie – takie zadanie czeka na każdego, kto postanowi zmierzyć się z trasą biegu wiodącą po klatce schodowej biurowca Rondo 1.

Co roku w biegu brali udział najlepsi specjaliści od towerrunningu na świecie. Od 2010 r. wydarzenie wspiera SOS Wioski Dziecięce w Kraśniku, przekazując stowarzyszeniu cały przychód z opłat startowych. W tym roku zebrane środki wspierają również dzieci ewakuowane z Ukrainy, które przybyły do Kraśnika. 

-------------------------------------

XII Kongres Stolarki Polskiej 

Już 26 maja odbędzie się XII edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Udział w wydarzeniu to doskonała okazja do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych i inspirujących dyskusji.

Kongres organizowany jest przez Związek POiD. XII edycja wydarzenia  odbędzie się w DoubleTree by Hilton Hotel w Warszawie. 

-------------------------------------

Najważniejsze wydarzenie branży leasingowej w Polsce

Tematem czwartej edycji „e-Leasing Day 4.0” będzie cyfrowe wsparcie dla procesów w leasingu. Szeroka agenda konferencji pozwoli na omówienie takich tematów jak: transformacja podpisywania umowy leasingowej, cyberbezpieczeństwo, elektroniczna identyfikacja klientów, możliwości, jakie daje finansowanie w kanałach cyfrowych czy cyfryzacja procesów back-office. Konferencja odbędzie się 10 maja w hotelu Warsaw Plaza, w formie stacjonarnej. Organizatorem spotkania jest Związek Polskiego Leasingu. „e-Leasing Day 4.0” jest projektem, który koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działającej przy Związku Polskiego Leasingu. Poprzednie edycje zaangażowały 27 partnerów oraz ponad 1 tys. uczestników.

-------------------------------------

Polska spotyka Afrykę w Dubaju

Trudno wyobrazić sobie lepszy moment na Polsko-Afrykańskie Forum Gospodarczego niż końcówka Expo 2020 w Dubaju. Zarówno Polska, jak i największe państwa afrykańskie – Nigeria, RPA czy Egipt – wypadły tam rewelacyjnie. Teraz czas na współpracę.

Wystawa Światowa za każdym razem przyciąga nie tylko miliony widzów, ale także decydentów i wielki biznes. To idealny moment na rozmowy o tym, co można zrobić razem. I tak stało się też 28 marca 2022 r., kiedy to w ramach programu gospodarczego Polski na Expo w Dubaju odbyło się Polsko-Afrykańskie Forum Gospodarcze. W wydarzeniu wzięli udział przedsiębiorcy i przedstawiciele instytucji publicznych z 40 państw, w tym z 27 państw afrykańskich, m.in. z Nigerii, Maroka, Egiptu, Ghany, Beninu i Republiki Południowej Afryki. Tematy rozmów i paneli? Przede wszystkim branża spożywcza, transport i infrastruktura, zielone technologie, ochrona zdrowia i nowe rozwiązania w medycynie oraz instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców. Rozmówcy z Afryki podkreślali, że Polska, będąca głównym producentem i eksporterem artykułów rolno-spożywczych w Unii Europejskiej, może być dla nich bardzo atrakcyjnym partnerem. 

Ważnym momentem forum była także dyskusja na temat instrumentów wsparcia finansowego dla polskich firm, które chcą eksportować swoje produkty i usługi do krajów afrykańskich. Przedstawiciele polskich instytucji finansowych podkreślili, że są one gotowe do współpracy z afrykańskimi bankami i instytucjami finansowymi w celu rozwijania kolejnych obszarów współpracy w celu zamknięcia luki w finansowaniu handlu w Afryce, którą w 2019 r. szacowano na 81 mld dol.

baner 970x200
My Company Polska wydanie 5/2022 (80)

Więcej możesz przeczytać w 5/2022 (80) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ