Manchester United pozyskał dużego partnera technologicznego. W planach transformacja cyfrowa klubu
Manchester United i DXC, fot. mat. prasoweDXC jako główny partner Manchester United skupi się na cyfrowej transformacji i rozwoju innowacji klubu. Firma otrzyma honorowe miejsce na nowych, klubowych strojach Manchester United. DXC będzie wspierał także opiekę nad społecznością skupioną wokół Manchester United Foundation.
- Jesteśmy dumni, że możemy powitać DXC jako głównego partnera naszej transformacji cyfrowej, a także partnera Fundacji Manchester United i firmę, której logotyp pojawi się na rękawach klubowych strojów w tej nowej i ekscytującej dla nas erze – komentuje Victoria Timpson, dyrektor generalna ds. partnerstw Manchester United.
Czy warto inwestować na BitBay?
Manchester United chce rozwinąć komunikację z fanami
Współpraca DXC z jedną z najbardziej rozpoznawalnych drużyn sportowych na świecie skupi się na działaniach opartych na analizie danych oraz optymalizacji technologii wykorzystywanych przez klub do komunikacji z fanami.
- W ramach naszego partnerstwa, Manchester United wykorzysta doświadczenia DXC w działaniach z obszaru transformacji, by dzięki rozwiązaniom cyfrowym lepiej angażować fanów i inspirować młodych ludzi – komentuje Chris Drumgoole, COO w DXC Technology.
= Bez względu na to, czy jest to prowadzenie jednej z najpopularniejszych i odnoszących sukcesy drużyn sportowych na świecie, czy też przekształcanie modelu biznesowego organizacji z listy Fortune 500, Manchester United i DXC są ekspertami w realizacji działań o znaczeniu globalnym. Dziś jednoczymy siły, by dostarczyć możliwie najlepsze rozwiązania - dodaje.
Umowa, która obowiązuje już od 1 lipca 2022 roku obejmuje następujące obszary:
Cyfrowa obecność Manchesteru United
DXC będzie dostarczać i rozwijać cyfrowe kanały Manchester United, w tym stronę internetową klubu i platformy medialne, angażując globalną społeczność 1,1 miliarda fanów i zwolenników klubu. DXC przejmie także rozwój aplikacji mobilnej klubu, która ma swoich użytkowników w 214 krajach na całym świecie i jest najczęściej pobieraną aplikacją sportową na 68 rynkach. Firma będzie także odpowiadać za usprawnienia w sposobie wykorzystywania danych analitycznych, pomagając klubowi dostarczać fanom bardziej spersonalizowane rozwiązania w cyfrowych kanałach Manchester United.
Działania w oparciu o dane
Dzięki swojemu doświadczeniu w analizie i inżynierii danych, DXC pomoże Manchester United wykorzystać dane klubu, aby poprawić komunikację z rzeszą fanów oraz usprawnić wybrane operacje biznesowe. W pierwszym kroku DXC i Manchester United dostarczą platformę agregującą dane z całego klubu, co umożliwi stworzenie nowego spojrzenia na strategiczne planowanie biznesowe i wydajność organizacji.
Partnerstwo z Fundacją Manchester United
Partnerstwo Manchester United Foundation z DXC skupiać się będzie na technologiach, które mogą wywierać pozytywny wpływ na ludzi, środowisko i społeczeństwo. Manchester United Foundation wraz z ekspertami DXC stworzy pełen program warsztatów, zapewniając tym samym możliwości edukacji STEM dla społeczności młodych kibiców zrzeszonych w ramach klubu.
Mapa transformacji cyfrowej
DXC i Manchester United będą współpracować w celu ustalenia cyfrowej wizji i strategii, aby pomóc klubowi korzystać z innowacyjnych technologii, przygotowując się do możliwości które przynosi przyszłość. DXC podejmie współpracę z Man Utd Academy, aby wspierać personel trenerski technologiami analizy danych, śledzenia i raportowania.
DXC na koszulkach klubu
Jako główny partner klubu DXC pojawi się na rękawach nowych koszulek Manchester United na sezon 2022/23, otrzymując tym samym światową ekspozycję przed globalną publicznością. Logotyp DXC dołączy do Teamviewer i Adidas – głównych partnerów nowego stroju drużynowego, który zostanie zaprezentowany jeszcze w tym tygodniu.
- Doświadczenie technologiczne DXC pomoże umieścić Manchester United na czele cyfrowej transformacji, zapewniając efektywne sposoby pracy oraz nowe i ekscytujące szanse interakcji z fanami. Możliwości są nieograniczone i nie możemy się doczekać współpracy z DXC nad naszą przyszłą ofertą cyfrową – dodaje Victoria Timpson.