Kolejna sieć sklepów będzie otwarta w niedziele? "Uważnie obserwujemy trendy na rynku"
Fot. materiały prasoweW trakcie pandemii usługi e-commerce zyskały na znaczeniu. Badania wskazują, że w 2020 r. sprzedaż produktów online w Polsce wzrosła o ponad 30 proc. Mimo otwarcia galerii handlowych Polacy nie planują zmniejszenia częstotliwości zakupów w tej formie, usługi pocztowe będą więc cieszyć się coraz większą popularnością. Jest niemal pewne, że nadal będzie rósł popyt na punkty pocztowe, którymi coraz częściej stają się sklepy spożywcze.
Na tym trendzie chce zyskać również Kaufland. - Od wielu lat misją sieci Kaufland jest ułatwianie klientom codziennych zakupów. Konsekwentnie stawiamy na koncept one-stop-shopping, dając kupującym dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów najemców naszych pasaży. Mamy świadomość, że to właśnie możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz załatwienia wielu innych spraw w jednym miejscu, znacznie zwiększa komfort klientów. Dotyczy to także usług pocztowych – mówi Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska. I dodaje: - Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obserwujemy konkurencję oraz trendy i nie zamykamy się na żadne z rozwiązań, które będzie odpowiadać potrzebom naszych klientów.
Wdrożenie usług pocztowych pozwala sklepom na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe, niezależnie od wielkości placówki – taką funkcję mogą pełnić zarówno sklepy osiedlowe, jak i duże dyskonty czy hipermarkety.