Joanna Erdman za sterami Fundacji Polska Bezgotówkowa

Joanna Erdman
Joanna Erdman, fot. materiały prasowe
Joanna Erdman od lat zajmuje się obszarem strategii, bankowości cyfrowej, digitalizacji i rozwoju technologicznego oraz aktywnie uczestniczy w inicjatywach rynkowych z obszaru rozwoju innowacji, płatności bezgotówkowych i cyfryzacji. Nowa prezes wspierała strategicznie Fundację Polska Bezgotówkowa od początku jej działania jako członek Rady Fundacji.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Swoją karierę bankową Joanna Erdman rozpoczęła w Grupie Pekao SA. Była współzałożycielką mBanku – pierwszego wirtualnego banku w Polsce, działającego obecnie w Polsce, Czechach i na Słowacji. Doradzała także w European Payment Advisory Commitee oraz w Visa Client Council. Współtworzyła takie marki jak MultiBank, Orange Finanse, BLIK, mojeID. Przez wiele lat aktywnie działała na rzecz sektora finansowego w ramach Związku Banków Polskich, w tym pełniła funkcję Przewodniczącej Rady Wydawców Kart Bankowych.

Za aktywność i kreatywność w działalności na rzecz rozwoju sektora bankowego została wyróżniona nagrodą im. prof. Remigiusza Kaszubskiego, a wcześniej - medalem im. M. Kopernika.

Joanna Erdman jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Przywództwo w innowacjach. Posiada również tytuł Master of Business Administration (MBA) Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania oraz University of Maryland.

W składzie zarządu Fundacji pozostaje Zbigniew Wiśniewski - wiceprezes zarządu odpowiedzialny za obszar sprzedaży, operacji oraz kontaktów z agentami rozliczeniowymi.

Fundacja Polska Bezgotówkowa obchodzi w tym roku 5-lecie swojej działalności. Od początku istnienia zajmuje się upowszechnieniem i promocją obrotu bezgotówkowego w Polsce wśród małych, średnich i mikroprzedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego i związków wyznaniowych, a także podnoszeniem wiedzy obywateli na temat mechanizmów obrotu bezgotówkowego, jego bezpieczeństwa i zasad ekonomii. Jednym z jej podstawowych celów jest również promocja innowacji technologicznych wspierających obrót bezgotówkowy, a także edukacja w tym zakresie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ