Jeszcze więcej swobody w komunikacji biznesowej

Fot. Pixabay.com
Fot. Pixabay.com
Usługa Nvoice for Microsoft Teams firmy NFON integruje ze sobą dwie platformy komunikacyjne: aplikację Microsoft Teams oraz system telefonii w chmurze Cloudya. Praca przy wspólnych projektach jeszcze nigdy nie była tak przyjemna i prosta.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 10/2020 (61)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W czasach, gdy przedsiębiorstwa muszą stawiać czoło coraz większym i bardziej złożonym wyzwaniom, a pracownicy coraz częściej pracują zdalnie, współdziałając ze sobą w rozproszonych zespołach projektowych, decydującym warunkiem konkurencyjności staje się możliwość sprawnej i niezakłóconej współpracy online. Równocześnie zwiększają się wymagania w zapewnieniu możliwości efektywnej i szybkiej komunikacji, a w konsekwencji wzrasta zapotrzebowanie na wysokiej jakości rozwiązania i usługi komunikacyjne. Obecnie jedną z najlepszych platform umożliwiających współpracę online jest usługa Microsoft Teams. Stanowi ona integralną część platformy Microsoft Office 365 i oferuje członkom zespołów projektowych i grup roboczych możliwość komunikowania się z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, takich jak czat, sporządzanie notatek, wymiana dokumentów czy spotkania online.

W aplikacji Microsoft Teams można również wykonywać połączenia głosowe, nie jest to jednak jej zasadniczą funkcją. I tu pojawia się ważne zadanie dla usługi, którą firma NFON, ogólnoeuropejski dostawca usług Cloud PBX, wprowadziła na rynek pod nazwą handlową Nvoice for Microsoft Teams.

Rozwiązanie to integruje bowiem funkcjonalność aplikacji Microsoft Teams z systemem telefonii w chmurze Cloudya.

Telefonia i/lub współpraca

Cloudya to efektywna platforma, która ułatwia komunikację na poziomie całej firmy, umożliwiając realizowanie doskonałej jakości połączeń do sieci telefonicznych innych operatorów. W celu zapewnienia profesjonalnej komunikacji biznesowej w przedsiębiorstwie, w firmie NFON można zamawiać lokalne numery abonenckie oraz pule skróconych numerów wewnętrznych. Dysponując jednym numerem telefonu i jedną skrzynką odbiorczą, każdy pracownik pozostaje w stałym kontakcie z innymi użytkownikami platformy – niezależnie od ich aktualnej lokalizacji oraz urządzeń końcowych, z których korzystają. Koszty świadczonych usług regulowane są zgodnie z modelem pay-per-use, dzięki czemu klient opłaca jedynie te instalacje telefoniczne, których faktycznie używa. Korzystając z systemu telefonii w chmurze Cloudya, nie trzeba konfigurować centrali abonenckiej w siedzibie firmy, co eliminuje konieczność zawierania wieloletnich umów serwisowych. Ale największym atutem tego rozwiązania jest usługa Nvoice for Microsoft Teams, dzięki której Cloudya staje się idealną platformą pozwalającą na zapewnienie komunikacji telefonicznej podczas pracy w środowisku MS Teams. W ten sposób z pracownikami używającymi aplikacji Microsoft Teams można również kontaktować się, dzwoniąc pod ich standardowy numer telefonu. Oczywiście można łączyć się także z tymi pracownikami, którzy nie korzystają z narzędzi do współpracy online.

Łączymy to, co najlepsze w obu światach

Poprzez wdrożenie usługi Nvoice for Microsoft Teams firmie NFON udało się połączyć popularną platformę internetową do wspomagania zdalnej współpracy z wysokowydajnym systemem telefonii w chmurze – a więc zintegrować ze sobą to, co najlepsze w obu światach.

My Company Polska wydanie 10/2020 (61)

Więcej możesz przeczytać w 10/2020 (61) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ