Szybcy i tani

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 29
Alternatywą dla mobilnej oferty tradycyjnych banków są coraz liczniejsze propozycje fintechów – z licencją bankową lub bez. Niektóre z nich z rozmachem zdobywają klientów w całej Europie, a w tym roku dotarły również do nas.

Weźmy brytyjski Revolut, który z impetem wchodzi na kolejne rynki. W Polsce działa od marca 2018 r. i pod koniec listopada miał tu już ponad 250 tys. klientów indywidualnych i 1 tys. biznesowych (w sumie ma ich 3 mln i szykuje się do ekspansji poza Stary Kontynent). – Oferujemy to, co banki, ale 10 razy lepiej, bo z zastosowaniem najnowszych technologii, i 10 razy taniej, bo bezpłatnie lub po najniższych możliwych kosztach – zachwala Stefan Bogucki, odpowiedzialny za PR Revoluta w naszym kraju. 

Znakiem rozpoznawczym tej firmy są karty wielowalutowe (wirtualne – do płacenia w internecie – i fizyczne), a jej kluczową zasadą – to, że nie pobiera spreadu za przewalutowanie. Korzystając z jej aplikacji mobilnej, można też wykonać międzynarodowy przelew bez opłat i prowizji (w każdym razie, w przypadku kwot do 5 tys. funtów, 6 tys. euro lub równowartości 20 tys. zł). Użytkownicy z poziomu smartfona zakładają rachunek bieżący, czyli swoisty „portfel”, który umożliwia im zakup, przechowywanie i sprzedaż 25 różnych walut. Mają też w telefonie podgląd historii wykonanych transakcji. Założenie konta i subkont walutowych również jest darmowe (choć można także mieć rachunek Premium za...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 1/2019 (40)

Więcej możesz przeczytać w 1/2019 (40) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ